שיווק עורכי דין באינטרנט

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט

תוכן עניינים

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות המשפטית מצטמצמת.

הגיע הזמן לשנות את המצב! הדיגיטל מעניק שירותי שיווק ופרסום למשרדי עורכי דין ובכך המשרדים נהנים מפניות באופן קבוע דרך האינטרנט. 

לשם מה נועד שיווק עורכי דין באינטרנט?

כולנו בגוגל היום ואם לא גוגל אז ברחבי הדיגיטל, אם ברצונך להתבלט, הנוכחותך הדיגיטלית שלכם חייבת להיות חזקה ומקצועית. אם נבין שהרשת מאפשרת לנו לגעת בקהלים רחבים יותר מכל דרך שיווק אחרת נגיע לשורה התחתונה שמבשרת שעלינו להיות בעשרת המקומות הראשונים בגוגל, במקומות הנכונים ברשתות החברתיות ולהופיע כראוי באתרים רלוונטיים וכל זאת על מנת להיחשף בצורה ישירה ללקוח פוטנציאלי.
איך עושים זאת? נלמד במאמר הבא 

איזה כלים יש ברשותנו בקידום אינטרנטי?

ישנם מגוון ערוצי שיווק באינטרנט. אילו הם הערוצים העיקריים בהם תוכלו להשתמש למטרות קידום עורכי דין בדיגיטל. 

קידום אורגני בגוגל – הקידום מתבסס על מחקר מילות מפתח הקשורות לתחום ההתמחות ועל בסיס החיפושים הנפוצים ביותר ברשת (מילות מפתח, מונחי חיפוש הם מה אנשים מחפשים בגוגל…)
על ידי מיפוי מדויק של מילות מפתח נוכל לקדם את האתר שלך אל עבר תוצאות החיפוש הראשונות ובכך לייצר פניות מלקוחות פוטנציאלים שאינן דורשת תשלום לערוץ כלל וכלל. 

בנוסף, יורחב נפח התכנים באתר, יוענק ערך מוסף לגולשים להשלמת תחושת האמון והמקצועיות של המשרד. 
כאשר מתבצע קידום אורגני איכותי התוצאות ניכרות לעין בזמן סביר וכך גם גידול בלידים פוטנציאליים.
יש לציין שזאת דרך לא קצרה (תהליך של מספר חודשים, לרוב… ומומלץ למשרדים בעלי תקציבים עם אתר שכבר אחרי תהליכים של קידום ממומן בגוגל)  

קידום ממומן גוגל – סביר להניח שאחרי שחפשתם בגוגל דבר מה נתקלתם לא פעם אחת בתוצאה אשר לצידה מופיעה המילה מודעה (או AD), זוהי מודעה ממומנת! היתרון בקידום ממומן הוא שיחסית לקידום אורגני, נוכל לשלוט בכמות התנועה המגיעה לאתר, לטרגט קהלים ספציפיים אליהם נרצה לפנות
ואתם תשלמו רק כאשר יתבצע קליק על המודעה שלכם ולקוח פוטנציאלי יכנס לאתר.
יתרה מכך, בניגוד לקידום האורגני הקידום הממומן אינו לוקח זמן רב וכבר בחודשים הראשונים תוכלו ליהנות מפניות רבות.  

יתרון נוסף הוא שמודעות ממומנות מופיעות בראשית תוצאות החיפוש ולכן אנו ממליצים על שילוב השירותים אורגני וממומן שיעזרו להזניק את אתרכם אל המקומות הנחשקים.
המונח המקצועי נקרא PPC – תשלום פר קליק.

רשתות חברתיות – לפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו…  כוח רב בהצגת פרסומות לגולשים והפרסום עצמו מאוד איכותי ממספר סיבות. שיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק יכול להציג אתכם כאוטוריטה וכמשרד המעניק לקהל לקוחותיו מניסיונו ומיומנותו.

קידום ממומן ברשתות החברתיות יעזור לקדם סגירות של לקוחות על ידי בניית קמפיינים ממוקדים להעברת המסרים של המשרד, טירגוט מדויק של הקהל על בסיס מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, מצב סוציואקונומי, סטאטוס בחייו, אירועים גדולים אשר עבר (כמו מעבר דירה או עבודה) ושפות
המודעות יכולות להיות במגוון רב של צורות אשר מקדשות את השלב הפרסומי בו המשרד נמצא, מה שמוביל לתוצאות השיווקיות האידיאליות. (לעוד מידע על השלבים הפרסומיים בו המשרד נמצא קראו על המשפך השיווקי) 

ישנן אפשרויות שיווק עורכי דין באינטרנט נוספות

ישנם פרסומות המוצגות בפורטלים, אתרי חדשות או מספר רב של אתרים אשר מוצגות כתוכן אינפורמטיבי אך הן לא. כן כן… אנחנו מדברים על קידום שהוא קידום ממומן אך הוא מתחפש לתוכן אורגני! המאמרים הללו נראים טבעיים אך מתקשרים לתחום המקצועי של משרדי עורכי הדין אשר משתמשים בפלפורמטת השיווק הנ”ל העונות לשם טאבולה ואאוטבריין. באמצעותן ניתן לחשוף מאמרים ותכנים שיווקים לקהלי יעד מוגדרים מראש או צרכי תוכן קבועים של אתרים רלוונטיים. פרסום בפלטפורמות מסוג זה תורמות לתהליכי הקידום האורגני והממומן בגוגל ומשפרות את כל תהליכי הפרסום ואף יוצרות לידים איכותיים למשרדי עורכי דין. 

לסיכום
ישנם דרכים רבות לשיווק עורכי דין באינטרנט, במאמר זה הצגנו את העיקריות שבהן.
קידום אורגני היינו שיטה נהדרת שתגרום לאתר שלכם להיות נכס דיגיטלי המהווה מכור הכנסת לידים טובים אך התהליך יקח זמן
קידום ממומן בגוגלאדס – הינו תהליך קצר אשר יביא לכם לקוחות פוטנציאלים אך העלויות שלו גבוהות והוא לא ישאיר אתכם עם נכס דיגיטלי עוצמתי כמו הקידום האורגני
קידום ברשתות החברתיות זאת שיטה מעולה להביא לקוחות סופר מדויקים בזמן קצר אך עלויות החודשיות שתשלמו לסוכנויות הדיגיטל יהיו לרוב גבוהות יותר.
קידום נייטיב למשרדי עורכי דין זאת דרך נהדרת לתת למשרד נוכחות מאוד מרשימה בדיגיטל ולקוחות איכותיים (לרוב גם גדולים) אך הפרסום עצמו לעתים יקר.

לכל פלטפורמת שיווק יש אליה וקוץ בה.
לפני שאתם מחליטים להתחיל שיווק דיגיטלי למשרד עורכי הדין שלכם אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחה אשר בעל ניסיון בתחום העיסוק שלכם. לצערנו לא כל פלטפורמת שיווק מתאימה לתחומי התמחות הרבים שיש לעורכי הדין.
מנסיוננו תחילת תהליך בפלטפורמת שיווק לא נכונה למשרדכם יכול להוביל לבזבוז כספים ושברון לב
אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ללא עלות שבסופה תדעו בדיוק איך נכון לכם לשווק את המשרד שלכם. 

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם