בניית אתר למשרדי עורכי דין

עיצוב אתר ובנייתו עם חשיבה מעמיקה על הצד של הלקוח, איך הוא מרגיש, איזה תהליך הוא עובר ואיך אנחנו גורמים לו לתקשר איתנו

ברוכים הבאים

עורכי דין – אנחנו כאן בשבילכם​

פרסום עורכי דין, בניית אתרים, קידום אתרים, שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות, צילום, כתיבת תוכן, יח”צ וייעוץ יחד עם מיתוג נכון יהוו כלים עיקריים להעצמת החברה שלכם.
אנחנו נטפל בכל התהליך – אתם תדאגו לטפל בכל הפניות

 

נגן וידאו

היתרונות שלנו

אנחנו בונים אתרים מהירים

כיום לאיש אין זמן לעצור, אתם ודאי יודעים זאת היטב. גם הלקוחות שלכם רצים כל היום ממקום למקום, לכן אין להם זמן לחכות שהאתר שלכם יעלה על המסך, כאשר הם מחפשים עורך דין שיפתור את הבעיה שלהם. 
מהירות מסמלת מקצועיות, דייקנות ואחריות. בניית אתרים לעורכי דין שהיא נכונה, תדע לדאוג לבסס את האתר שלכם על שרתים מהירים ואיכותיים, שיעניקו ללקוח חוויית גלישה אופטימלית. 

אנחנו משתמשים בשרתים של חברת האיחסון הכי טובה בארץ, כל האתרים שלנו עם תוספי מהירות יקרים וכל העבודה על בניית האתר נעשת מול איש קידום אורגני שדואג לכיווץ התמונות. 

אתר שנבנה בהתחשבות עמוקה בחווית משתמש

קהל היעד שלכם הוא המפתח לקבלת פניות חמות, שיניבו רווחים.כאשר דיגיטלו מקבלת פרויקט של בניית אתר לעורכי דין היא מתמקדת בקהל הזה, בכדי לייצר עבורם את החוויה הנוחה והמרשימה ביותר. היא תניע אותם להתלהב מהפירמה שלכם ולבחור בכם כעורכי הדין שלהם.
חוויית המשתמש מסתמכת על סטטיסטיקות, תחזיות וההעדפות האישיות של קהל היעד שלכם, בהתאם לפרטים שברשותכם אודותיהם. לכל הטוב הזה אנו מוסיפים מהמידע הרחב שלנו, בתחום השיווק הדיגיטלי לקהלי עורכי דין.

הניתוח מביא לתוצאות מדויקות, שמסייעות להגדיר את העדפות הגלישה של הלקוחות שלכם. אנו נדאג לבסס באתר את המאפיינים והדרכים שבהן הם אוהבים לגלוש ברשת.

אתר מותאם ​

רוב בעלי העסקים כיום יודעים כי עליהם לייצר אתר שהוא יפה, מושך ואינפורמטיבי. ועם זאת, המחשבה להתאים אותו לכל דפדפני האינטרנט, הפלאפונים החכמים והטאבלטים, פורחת מראשם.
כיום, רוב האנשים גולשים ברשת באמצעות הפלאפונים. כאשר הם לא יכולים לגלוש באתר שלכם בדרכים, אתם מפספסים אותם. במקום לראות את האתר המושקע שלכם, הם ימצאו אתר של עורך דין שדאג להתאים את האתר שלו וכתוצאה מכך, יבחרו בו.

הם לא יעשו זאת משום שהמתחרה שלכם טוב יותר או מנוסה יותר, אלא פשוט משום שהוא היה “במקום הנכון, בזמן הנכון”. זה בדיוק מה שעליכם לעשות: ברגע שתאפשרו ללקוחות שלכם לראות אתכם, הם ייחשפו אליכם בקלות ויתרשמו מכם לטובה. התכוננו, הטלפונים יתחילו לצלצל. 

רוצים לקבל חבילה מותאמת רק לכם?

השאירו פרטים וניפגש לקפה

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם