שיווק עורכי דין בעולם החדש

שיווק עורכי דין

תוכן עניינים

עורכי הדין כיום כבר למדו זה מכבר כי תהליך השיווק הדיגיטלי בעולם החדש, הוא הרבה יותר אפקטיבי וחופשי מבחינה פרסומית.

כתוצאה מכך, רבים מהם נוהרים לפרסם ולשווק את עצמם ברחבי הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש – בכדי להביא ליותר פניות מלקוחות פוטנציאליים ביומיום.

עורכי דין המשווקים ברשת מוכיחים את התוצאות מידי יום: בעולם שבו רוב בני האדם מתעוררים עם פייסבוק והולכים לישון עם אינסטגרם, אין זה פלא כי עיקר הפניות שמגיעות מלקוחות פוטנציאליים, מקורן מהרשת הדיגיטלית.

שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין

שיווק ברשת הדיגיטלית יפתח לכם ערוץ שלם של פניות, מקהל עצום של אנשים שכלל לא הכיר אתכם קודם לכן. ברגע שבו אנשים זקוקים לשירות שלכם או רואים את הפרסומים שלכם כתוצאה משיווק נכון, נפתחת דלת שדרכה הם יכולים להציץ אליכם.

שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין

אפיון הקהל המתאים, אף מביא לייצור של מודעות ופרסומים, ששמים למטרה את הקהלים שהסיכויים גבוהים שייפנו אליכם. כאשר הלקוחות הללו מוצאים אתכם, נחשפים לאתר המרשים שלכם, לשירותים שלכם ולמומחיות שלכם, הם חשים ביטחון כלפיכם ופונים אליכם בידיעה כי אתם יכולים לסייע להם לפתור את הסוגייה המשפטית שלהם.

ברגע שבו תחשפו את עצמכם לתהליך שיווק עורכי דין – אתם תאפשרו לכל הלקוחות הללו למצוא אתכם. לבחור בכם.

תהליך השיווק הדיגיטלי מתחלק לשניים:

שיווק אורגני למשרדי עורכי דין

שיווק עורכי דין בעולם החדש בצורה אורגנית מתבטא במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, כמו גוגל בפייסבוק.

·        שיווק האתר – הקמת אתר מקצועי ומרשים לאתר שלכם, יש לקדם אותו באמצעות חיפושי מילות מפתח ומאמרים אינפורמטיביים רבים. כל התוכן השיווקי הזה מסייע למנועי החיפוש להתוודע לאתר שלכם ומעניק ללקוחות שלכם סיבות נוספות להיכנס לאתר שלכם.

ככל שיותר לקוחות ייכנסו לאתר במטרה ללמוד, ככל שיפורסמו יותר תכנים איכותיים ועקביים באתר שלכם, כך מנועי החיפוש יאהבו את האתר שלכם יותר ויקדמו אותו לדפי החיפוש הראשונים.

·        שיווק הרשתות החברתיות – הקמת דפים עסקיים בכלל הרשתות החברתיות המובילות, העשרתם במידע וקידום שלהם, באמצעות פרסום פוסטים עכשוויים, אינפורמטיביים ואינטראקטיביים, שיסייעו לייצר דיאלוג בין הפירמה שלכם ובין קהל לקוחותיכם.

קידום ממומן למשרדי עורכי דין

שיווק עורכי דין ממומן מתבטא במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, בתצורה מאוד שונה.

·        שיווק האתר – כיום, ניתן להקצות לגוגל תשלום מסוים בעבור פרסומים שונים, באתרים שמתקשרים לרשת המדיה של גוגל ובמנועי החיפוש עצמם. הפרסומות הרבות מסייעות לקהל הלקוחות להתוודע לשירותים שלכם באופן מיידי, להתרשם מהתוכן הקולח ומהתדמית המרשימה שהקידום האורגני מספק ובזכות זאת, לבחור לפנות אליכם.

שיווק אתר עורכי דין  בעולם החדש

·        קידום הרשתות החברתיות – שיווק עורכי דין באופן ממומן, מתבצע על ידי הקצאת תשלום לפייסבוק, לדוגמא, כך יתאפשר לפרסם ברשתות החברתיות פוסטים וקמפיינים שיווקיים, שמובטח כי יגיעו לקהל גדול של אנשים. חלק מתהליך העבודה של השיווק הדיגיטלי, הוא להתאים את הפרויקטים לקהל היעד שלכם ולהגדיר אותו כיאות במערכת – כך שהפרסומים הללו יגיעו עד לאתרים שהם אוהבים ביותר, לקהילות בהן הם משוטטים ול- פיד שלהם ברשתות החברתיות.   

שיווק עורכי דין במישור הדיגיטלי הוא כדאי ומשתלם. בחברת Digitalaw, אנחנו ננהל עבורכם את כל מערך השיווק הדיגיטלי מכל חזית – בכדי שהלקוחות הנכונים יוכלו לראות אתכם. אתם רק תדאגו להישאר זמינים לפניות.

התרשמתם? אנחנו נשמח שתפנו אלינו ממש כאן.

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם