פלטפורמות לפרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין

תוכן עניינים

פרסום עורכי דין היה שרוי תחת עננה אפורה מזה שנים רבות: עורכי דין רבים האמינו כי אין ביכולתם לפרסם את עצמם בעיתונות הכתובה ובעולם האינטרנטי, בעיקר כתוצאה מהמסמך כללי לשכת עורכי הדין (פרסומת, תיקון), התשע”ח-2018. לכן, ישנם מספר פלטפורמות לפרסום עורכי דין שכדאי שתכירו ותדעו.

הכללים אכן מציגים מגבלות מסוימות, אך הן מאוד הגיוניות וכלל לא מונעות מכם הבלטת נוכחות ברשת: בעידן האינטרנטי של היום, פרסום עורכי דין בדיגיטל הוא הרבה יותר פשוט, נוח ואפקטיבי מפרסום בעיתונות הכתובה. בזכות זאת, כיום ניתן לחשוף אתכם בפני הלקוחות המדויקים בקלות, באמצעות פרסום עורכי דין שהוא נכון וממוקד.

פלטפורמות לפרסום עורכי דין

בעידן של היום, ימי ההמלצות מפה לאוזן והחיפושים במקומון אחר נותני שירות עברו וחלפו. במקומן, ניצתו אפשרויות פרסום עורכי דין הרבה יותר איכותיות וספציפיות, ששמות למטרה את הלקוחות הנכונים.

אתר מקודם, מעוצב ומותאם

האתר שלכם הוא התמונה שאתם מציגים בפני הלקוחות שלכם: האתר שלכם ממחיש להם את התדמית שלכם, מספר להם מי אתם, מהו הניסיון שלכם וכיצד השירותים שאתם מציעים, יסייעו להם לפתור את הסוגייה המשפטית בפניה הם מתמודדים כיום.

פלטפורמות לפרסום עורכי דין

בכדי להמחיש בפניהם את כל הטוב הזה, חיוני לדאוג ולבסס אתר המעוצב היטב, שמותאם לקהל היעד שלכם ומושתת על תוכן איכותי.

התוכן שיעביר את המסרים שלכם בצורה הנכונה, הוא זה שיעודד את הלקוחות לבחור דווקא בכם לייצג אותם. כתבנו מאמר עם כללי פרסום עורכי דין ששווה לכם לקרוא.

פרסום עורכי דין איכותי, הוא כזה שהלקוחות שלכם יוכלו לגלוש בו מכל מקום ובכל מצב. מסיבה זו, מהותי כי האתר שלכם יהיה מותאם לכל מכשיר חכם ודפדפן אינטרנטי, הפלאפון בפרט.

בכדי לעודד את הלקוחות שלכם להישאר באתר שלכם וללמוד אודותיכם, יש לוודא כי הוא:

  • אתר מרשים – מעבר לעיצוב היפה, על האתר עצמו להתבסס על חומרה חדשנית, שמשדרת יוקרה ועכשוויות. אתר מיושן או אתר שמושתת על חומרה ישנה, בדרך-כלל יימצא כמשעמם על ידי הצופים בו ויינטש במהרה.
  • אתר מהיר – ללקוחות הפוטנציאליים שלכם אין זמן לבזבז על הציפייה שהאתר שלכם יעלה. מהותי לדאוג לייצר אתר שאינו “כבד” מדי כלומר, שהשרתים יוכלו להעלות אותו מהר לכל מכשיר חכם ולטעון את המידע בו במהרה.
  • אתר נוח לשימוש – פרסום עורכי דין תלוי בנוחות הזו מאוד, שכן הלקוחות שמחפשים אתכם אינם מבינים במקצוע שלכם מאומה, דבר המפחיד בפני עצמו. כאשר הם פונים לאתר שלכם, מומלץ שיהיה כזה שבו יוכלו לעבור בקלות מקטגוריה לקטגוריה, אחד שמציע אפשרויות אינטראקטיביות ומאפשר להם ללמוד אתכם בצורה כרונולוגית והגיונית.

אתר שהוא בעל כל המשתנים האלה, הוא אתר שמנועי החיפוש, כמו גוגל, יאהבו ובזכות זאת, גם יקדמו אותו לעמודי החיפוש הראשונים ויעודדו לקוחות רבים יותר לגשת אליהם.

הרשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין

פייסבוק מהווה רשת חברתית ושיווקית לכל דבר, כאשר כל עסק שמכבד את עצמו דואג לבסס בו דף עסקי ולפרסם בו תוכן על בסיס קבוע. כך גם באינסטגרם.

שתי הפלטפורמות הללו מסייעות לפתוח דיאלוג בין הפירמה שלכם ובין הלקוחות שלכם: לספק להם טיפים, להודיע על מבצעים, לספר סיפורים שאנשים זוכרים ולהשרות עליהם את הביטחון לפנות אליכם, על ידי הבניית תדמית חזקה ומקצועית.

לינקדאין מאפשרת לכם להתחבר לבעלי עסקים רבים ויחד, ליצור שיתופי פעולה ולהפנות לקוחות, בכדי להביא לפריון עסקי הדדי.

חברת Digitalaw מתמחה ביצירה וקידום כלל הרשתות הדיגיטליות הקיימות. אתם רק תדאגו להישאר זמינים לפניות.

התרשמתם? אנחנו נשמח שתפנו אלינו ממש כאן.

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם