שיווק דיגיטלי לעורכי דין

בעולם בו ההיצע עולה על הביקוש צריך להיות בולט וייחודי, שיווק ופרסום עורכי דין דורש הבנה מעמיקה בתחום המשפט לצד ידע וניסיון בעולם הדיגיטלי. בדף זה סיכמנו עבורכם את כל מה שבאמת מעניין ואתם צריכים לדעת כדי לקבל החלטה

ראשית

בניית אתר ונכסים דיגיטליים נוספים כגון פרופילים עסקיים ברשתות חברתיות הן השלב הראשון בשיווק משרדי עורכי דין באינטרנט, אך כדי לעשות זאת בצורה מקצועית תחילה נדרש אפיון מעמיק למשרד ובניית תוכנית אסטרטגית בה נגדיר את המטרות והיעדים שלנו להצלחת המשרד.

מיתוג המשרד מתבסס על הדגשת הבידול משאר המתחרים והבנת קהל היעד אליו המשרד מכוון, המעטפת שאנו מציעים תאפשר לך התאמה מדויקת לצרכיו, מעקב ושקיפות מלאים בתהליכי קידום ואופטימיזציות המתבצעות בנכסי החברה.

תוכן עניינים לשירות

קידום גוגל אורגני לעורכי דין

כולנו רוצים להיות מקום ראשון בחיפושי גוגל, איך מגיעים לשם? האמת, עם עבודה נכונה זה יותר מאפשרי. באמצעות השיטה שפתחנו לשיווק עורכי דין ההתקדמות והשינוי שלך יתחיל כבר בחודשים הראשונים!

נעבוד על מחקר מילות מפתח (מילות מפתח הן המילים שהלקוחות שלך מחפשים בגוגל) – נתאים למשרד שלך את הביטויים החזקים ביותר בגוגל בהתאם לצרכיו, נבדוק את הטרנדים העכשוויים בתחומך ואיך אנשים מחפשים אותך ואת השירותים שלך ובשקלול פרמטרים נוספים נציג בפנייך את הביטויים שיעזרו לנו לקדם לכיוון המקום הראשון בגוגל.

קניית קישורים – בכדי שנוכל להיחשב לאוטוריטות בתחום עלינו לוודא כי האתר שלך מוזכר באתרים אסטרטגיים בעולמות עריכת הדין, אנו נדאג לספק באופן חודשי קישורים לאתרים לאחר מחקר מדוקדק שיוביל אותנו שלב נוסף לכיוון המקום הנכסף. אל תדאג, אתה בידיים טובות, מי שיבצע את העובדה הוא לא אחר מאשר מרצה בתחום.

העלאת תכנים לקידום מילות המפתח – כתיבת תוכן איכותי בהתאם לעדכונים האחרונים בתחום השפיטה והפסיקה במתכונת חודשית קבועה, על פי הביטויים המחופשים ביותר במנוע גוגל. קפיצת המדרגה שתקדם אתכם לנקודת הניצחון. במילים פשוטות, אנחנו כותבים מאמרים איכותיים שימתגו אתכם כאוטוריטה בתחום לא רק אל מול הלקוחות שלך, אלא גם יגרמו לגוגל לחשוב ככה. 

אין עלות לידים בקידום אורגני, בשנייה שנגיע לעמוד הראשון אתם תקבלו מפל של לקוחות…

השאלה היא האם אתם מוכנים לדרך ארוכה אך משתלמת!

כמה זה עולה? 

ממש תלוי בתחום התמחות אבל מדובר על סכומים של בין 4,000-8,000 ש”ח בחודש. 

קידום ברשתות חברתיות למשרדי עורכי דין

בשביל להיות חלק מהמשחק צריך להשתתף בו, רשתות חברתיות הפכו בשנים האחרונות לשיח חשוב שקובע כללים חדשים. הפלטפורמות השונות מונות מיליוני משתמשים היכולים להפוך בקלות ללקוחות פוטנציאלים עבור המשרד שלך.

למה כדאי לקדם משרדי עורכי דין ברשתות חברתיות?

פייסבוק, אינסטגרם, לינקאדין וטוויטר מאפשרות חשיפה לקהלים רחבים. בנייה של משפך שיווקי נכון ייצור עבורכם לא רק מודעות למשרד אלא תוצאות איכותיות בפועל. אנו מתמקדים בשני סוגי קידומים ברשתות חברתיות:

קידום אורגני ברשתות חברתיות – הקמה וניהול שוטף של דפים עסקיים הכוללים בניית גאנט קבוע המדבר את שפת המשרד, העלאת תכנים עדכניים ורלוונטיים המניעים לפעולה ומעבירים מסר מדויק.  יצירת מעורבות בקרב גולשים, פניות ישירות לגולשים המעוניינים לקבל חוות דעת והמלצות שיובילו להשגת לידים אורגניים (ללא עלות נוספת עבור ליד!).

קידום ממומן ברשתות חברתיות – הקמת קמפיינים מקצועיים המפולחים לפי קהל היעד הפוטנציאלי, כתיבת תוכן, יצירת גרפיקה והפקת סרטונים שיגרמו ללקוחות שלכם להבין שאתם ורק אתם הבחירה הטובה ביותר עבורם.

דה פקטו, החשיפה תוביל לכמות לידים חמים ואיכותיים המתעניינים בדיוק בתחום העיסוק שלך.

כמה עולה ליד ברשתות החברתיות? הממוצע היינו 30-150 ש”ח תלוי תחום התמחות של המשרד

כמה זה עולה? 

כל קידום שהוא קידום ממומן מתחלק לשני חלקים 
תשלום לסוכנות על בסיס חודשי: 2,500-4,000 ש”ח (ברוב המקרים)
תשלום לפרסום לרשת החברתית על בסיס חודשי: 2,500-4,000 ש”ח (ברוב המקרים)

קידום ממומן בגוגל למשרדי עורכי דין

בזמן שנעבוד מאחורי הקלעים על קידום אתרך בצורה אורגנית, נוכל לחשוף אותך מיידית לקהל פוטנציאלי איכותי בזכות פלטפורמת Google Ads.

זאת אומרת, נבנה מודעות עם מסר וקהל מדויק עבור המשרד שיופיעו בקדמת הבמה של גוגל, היתרונות העיקריים של פרסום מסוג זה הם מהירות ויעילות הקמפיינים הנבנים בקפידה ובהתאמה ע”י הצוות המנוסה שלנו לצד יכולת מעקב ובקרה מעולות אשר יאפשרו לנו לנתח בכל רגע את הנתונים ואיכות הלידים המתקבלים. גוגל אדס זאת פלטפורמת הפרסום בתוך מנועה החיפוש.  רוצה להבין איפה היא מפרסמת? כנסו לגוגל ותכתבו “עורך דין בתל אביב” התוצאות הראשונות שקפצו לכם הן מודעות. אם אמרת לעצמך “היי איזה קטע לא שמתי לב” את/ה לא לבד… איך גורמים למודעות שלכם להיות ראשונות? איך גורמים לאנשים ללחוץ על המודעות שלכם? בזה אנחנו מומחים.

עלות ליד ממוצעת עומדת על 50-150 ש”ח תלוי תחום התמחות. 

כל קידום שהוא קידום ממומן מתחלק לשני חלקים 
תשלום לסוכנות על בסיס חודשי: 2,500-4,000 ש”ח (ברוב המקרים)
תשלום לפרסום לגוגל על בסיס חודשי: 3,000-4,000 ש”ח (ברוב המקרים)

קידום נייטיב, מה זה? ואיך עושים בשביל לקדם משרדי עורכי דין

כמו שהבנת עולם השיווק והפרסום הוא דינמי, ואחד הטרנדים החמים ביותר היום הוא קידום באמצעות תוכן. מדובר במאמרי קידום לתכנים ממתגים עבור המשרד אשר יופיעו במגוון אתרים מרכזיים ומוכרים שיפנו את הגולשים אליכם. מה זה אומר? ישנן כתבות הנראות כמו כתבות רגילות לחלוטין באתרי חדשות אבל הן לא. לאחר שהלקוח הפוטנציאלי שלכם ייחשף למודעה שנראית כמו כתבה בסגנון “אולי יעניין אותך גם הכתבות הבאות” וילחץ על כתבה ממומנת כזאת, הוא יועבר ישירות לאתר שלכם לקריאת המאמר שהתעניין בו. לרוב אם הוא קרא את הכתבה הזאת הוא לקוח סופר רלוונטי! ודרך המאמר הזה הוא מבין שהמשרד שלך נחשב אוטריטה בתחום ולקיחת השירותים שלך היא הצעד הבטוח להיות בידיים טובות. 

עם אחוזי ההמרה שפרסום באאוטבריין וטאבולה מספקים אין פלא שמשווקים דיגיטלים רבים מובילים אסטרטגיית שיווקית למשרדי עורכי דין דרכם. הפלטפורמות מציעות אפשרויות אופטימיזציה לקמפיינים ומחזקות את החשיפה והמוניטין של אותו המשרד.

לסבר את אוזנך, עלויות הלידים מגיעות ל 80-200 ש”ח תלוי תחום התמחות בממוצע, עם תוצאות מוכחות כמו בנייטיב לא מתווכחים!

כל קידום שהוא קידום ממומן מתחלק לשני חלקים 
תשלום לסוכנות על בסיס חודשי: 2,500-4,000 ש”ח (ברוב המקרים)
תשלום לפרסום לטאבולה או אווטבריין: 3,500-10,000 ש”ח (ברוב המקרים)

אוטומציות, CRM ומספר חכם

בכדי להשלים לך את חבילת הקידום והשיווק לעורכי דין, חשוב לנו לציין כי שילוב של אוטומציות המאפשרות למשתמש גישה נוחה ופשוטה בפלטפורמות המקודמות, חיבור ישיר למערכת לידים למעקב על פניות וסגירות ובניית דפי נחיתה מניעים לפעולה וממירים, הקמת טלפונים חכמים אשר סופרים פניות, מתחברים למערכת ניהול לקוחות אשר בודקת מכל ערוץ פרסום כמה פניות הגיעו, כמה פגישות התקיימו, כמה תיקים נפתחו
כל זה מייצר לנו לבנות לך סיסטם שפשוט עובד. לרוב סוכנויות דיגיטל לא מגלגלות את העלות של האוטומציות, CRM והמספרים ללקוחות בעלי תקציב פרסומי גדולים אבל במידה וכן העלויות הן עד 100 ש”ח בחודש. אל תתקמצנו על זה! זה יעשה לכם חיים ממש קלים! 

שורה תחתונה,

קידום מקצועי של הנכסים יוביל באופן ישיר לממוצע חיפוש גבוה יותר, עלייה של עשרות אחוזים בהצלחה הכללית של המשרד ויספק ללקוחותיך נכסים בעלי תכנים מקודמים ואיכותיים.

יחד עם הצוות שלנו נרקום תוכנית אסטרטגית אפקטיבית עבורך עם מסרים קולחים וברורים, שימוש בכלים אנליטיים מתקדמים, ניהול רשתות חברתיות והגברת המעורבות, דו”חות חודשיים המשקפים את שיפור יחסי ההמרות וההתקדמות במרחב הדיגיטלי בדגש על תוצאות, תוצאות, תוצאות.

אנו מאמינים כי ההצלחה שלך – היא ההצלחה שלנו!

רוצים לדבר עם מומחה? השאירו את הפרטים שלכם כאן

אנחנו לא מעסיקים אנשי מכירות, אתם תדברו ישירות עם משווק דיגיטלי.

רוצים לקבל חבילה מותאמת רק לכם?

השאירו פרטים וניפגש לקפה

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם