צילומי תדמית עורכי דין

צילום עורך דין

תוכן עניינים

עורכי דין, במקרה הזה אני באמת מרגישה שאני כותבת את המובן מאליו – הרי כמובן שאתם זקוקים לצילומי תדמית עורכי דין מרשימים:

  • צילומי תדמית איכותיים משאירים רושם מקצועי ויוקרתי על כל מי שפוגש בהן
  • צילומי תדמית מעניקים לכל לקוח פוטנציאלי את התחושה שהם מכירים אתכם טוב יותר
  • צילומי תדמית מסייעים ללקוחות שלכם להרגיש קרובים יותר אליכם

כל עורך דין זקוק לצילומי תדמית ייחודיים, שממחישים בפני הלקוח הפוטנציאלי כי אתם הבחירה הנכונה ביותר עבורם. זהו אחד השלבים החשובים בשיווק לעורכי דין.

מה צילומי תדמית עורכי דין אמורים לשדר?

המטרה העיקרית של צילומי התדמית היא מצד אחד, לשדר את המקצועיות, היוקרה והאיכות של העבודה שלכם ומצד שני, לשדר את האנושיות והאכפתיות שלכם. 

אחרי הכול, אתם עובדים בעולם המשפט, ופעמים רבות ודאי מגיעים למשרדכם תיקים משפטיים רגשיים ולא פשוטים. הגישה המקצועית, אך אדיבה, מעניקה ללקוחות שלכם את התחושה כי אתם יכולים להביא לפתרון הטוב ביותר של המצב המשפטי שלהם, ולכן הם יבחרו בכם.

השתדלו לייצר תמונות אותנטיות ככל האפשר, בכדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ירגישו שאתם רוצים לתת הכול בשבילם, ושאתם גם יכולים לעשות זאת יד ביד בעיניים עצומות. חוץ מזה, זה יתרום המון למיתוג שלכם בצורה האותנטית ביותר.

כיצד להתכונן ליום צילום?

יום צילומים הוא מן הימים המלחיצים והעמוסים ביותר, אבל הם גם יכולים להיות הימים הכיפיים ביותר, אם אתם יודעים כיצד לתכנן אותם. בכדי ליהנות מיום צילומי תדמית עורכי דין שמביא לתוצאות מרשימות, כדאי לכם לעקוב אחר הטיפים הבאים:

  • בחרו בצלם שנוח לכם במחיצתו – הצלם הוא כל מה שבאמת חשוב ליום הצילומים: צלם טוב יצליח לגרום לכם להרגיש טוב, להוציא מכם את החיוך, את המקצועיות ואת הרשמיות, כך שיככבו בכל תמונה ותמונה.
    דאגו להיפגש עם הצלם ולוודא שהוא התנסה בצילומי עורכי דין. אם אתם מרגישים שיש חיבור ואהבתם את העבודה שלו, הוא האחד בשבילכם.
    יש לציין שלעיתים החיבור עולה על הניסיון, אך כדאי לבחור בצלם שגם מציג תיק עבודות שמעלף אתכם, וגורם לכם לרצות לפנות לאנשים שצילם. 
צילומי תדמית עורכי דין
  • תכננו את מהלך היום כשבוע לפני – כאמור, יום הצילומים הוא יום יחסית כאוטי, לכן כדאי להגיע אליו מוכנים. שאלו את הצלם שבחרתם למה יזדקק, מהן השעות הטובות ביותר לצילומים, כיצד כדאי לכם להתלבש? האם לכלול אביזרים בצילומים? כל שאלה תסייע לכם להבין טוב יותר את מהלך היום, כך שתגיעו אליו מוכנים. 
  • ודאו שיש לכם את כל האביזרים הרצויים – אביזרים מסייעים להפוך כל תמונה לטבעית יותר ונעימה לעין. השתדלו לכלול כמה שיותר אביזרים, ולהביא אותם ליום הצילומים עצמו. הכינו את כל הפריטים ערב לפני יום הצילומים, שכן נסיעה הלוך-חזור עשויה לגזול מכם זמן יקר.
  • שלבו את המשרד שלכם בצילומים – יש לכם משרד? מעולה! כדאי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ידעו זאת. משרד מעצים את המוניטין שלכם וגורם ללקוחות להרגיש שאתם עורכי דין מצליחים, יציבים ומקצועיים במיוחד. בכדי להרשים את כל מי שפוגש בתמונות שלכם, בקשו מהצלם שלכם לכלול תמונות של חדר הישיבות והמשרדים ביום הצילומים.
  • תגיעו ליום הצילומים עם חיוך – יום צילומים יכול להיות מאוד כיף, וכדאי מאוד שיהיה כך. אחרי הכול, כשאתם רגועים ומחויכים, אתם תמיד תצטלמו טוב יותר. השתדלו לשמור על חיוך כנה לאורך היום, התמקדו בחיובי, שתו קפה ותזינו את עצמכם כיאות.
    כשאתם באמת שמחים, התמונות שלכם באמת יוצאות חמות, מזמינות ומרשימות יותר. 
יום צילומי תדמית לעורכי דין

אתר, דף עסקי או כל פרסום ברשת שאינו כולל צילומי תדמית מקצועיים, הוא הרבה פחות נגיש וחם ללקוחות שלכם מבחינה ויזואלית. קחו לדוגמא את האתר של עורך הדין אבי בכר ותוכלו לראות את הצילומים האיכותיים שנעשו בו. צילומי תדמית עורכי דין הם חיוניים בכדי לספק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את התחושה שהם מכירים אתכם טוב יותר, ושהם יכולים לסמוך עליכם. תדאגו לבחור בצלם הנכון, ולהתכונן ליום הצילומים בהתאם, בכדי ליהנות מהתמונות המרשימות ביותר.

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם