מיתוג לעורכי דין

סטודיו העיצוב שלנו הינו המוביל בישראל למיתוג משרדי עורכי דין.
בעמוד זה תוכלו לראות דוגמאות, ללמוד מה הם כללי האתיקה למיתוג משרדי עורכי דין, ולקבל הצעת מחיר למיתוג ייחודי עבורך.
חבילת המיתוג כוללת: עיצוב לוגו, כרטיס ביקור, ניירת משרדית,
קאבר לרשתות חברתיות וחותמת למייל.

דוגמאות לעבודות שלנו

מיתוג לעורכי דין = המומחיות שלנו

סוכנות דיגיטלו הינה סוכנות פרפורמנס שמתמקדת בהשגת היעדים השיווקיים של משרדי עורכי דין. מלבד עורכי דין, אנחנו גם מספקים שירותי גרפיקה לגופים הגדולים ביותר בארץ כמו כלכליסט ודה מרקר ולמשרדי פרסום מובילים.

עבדנו עם מעל ל-1,000 משרדי עורכי דין בארץ ובחו”ל, ואנחנו גם מייעצים בתהליכי מיתוג מורכבים ושינוי שפה מיתוגים במקרים כמו מיזוגים גדולים, רענון השפה המיתוגית או כניסה לתחומי התמחות שונים.

חשוב לציין שהגרפיקאים בדיגיטלו בעלי ניסיון בעבודה מול משרדי עורכי דין, ואנחנו יוצרים גרפיקות מסוגים שונים החל מלוגו וכרטיסי ביקור, באנרים למנועי חיפוש ורולאפים לכנסים. שפה המיתוגית יוקרתית תעזור לכם לסגור יותר עסקאות, לקבל תיקים יותר איכותיים ולייצר יתרון תחרותי בכל שטחי הפרסום שלכם.

חלק לא מבוטל מקהל לקוחותינו (כ-30%) הם משרדי עורכי דין שרצו לחדש את המיתוג הקיים מפני שלא הציג את המשרד באופן מספיק מקצועי או שהלוגו לא עמד בכללי האתיקה של לשכת עורכי הדין. פה אנחנו נכנסים לתמונה! הליכי מיתוג לעורכי דין הם עמוקים ומורכבים יותר, משום שהם מצריכים הבנה רחבה בתחום המשפטים והיכרות עם האיסורים החלים על פרסום עורכי דין. עיצוב ומיתוג צריכים לעמוד בכללים ספציפיים ואי ציות להם יכול לגרום לקנסות בגובה עשרות אלפי שקלים וגניזה של כל העבודה שנעשתה. לגרפיקאים שלנו יש ניסיון רב בתחום ונוכל ליצור עבורכם תוך זמן קצר תיק מיתוג ייחודי שעומד בכללי האתיקה מבלי להיות גנרי.
למידע נוסף על כללי האתיקה למיתוג עורכי דין תוכלו ללחוץ כאן

מיתוג לעורכי דין צריך להיות מדויק ומקצועי, כי זאת האינטרקציה הראשונה שלכם עם הלקוח – נקודה קריטית להמשך מערכת היחסים ביניכם. המיתוג הוא חלק מהשפה המיתוגית שתלווה אותכם לאורך כל הדרך, באתר, חותמת המייל, בכניסה למשרד…

בסוף התהליך תצאו עם שפה מיתוגית מקצועית ואחידה שתבדל ותייחד אתכם בין המתחרים. רוצים לשמוע פרטים נוספים? צרו איתנו קשר בתחתית העמוד!

כל סוגי המיתוגים למשרדי עורכי דין במקום אחד

יצירת גרפיקה לאתרים של משרדי עורכי דין

יצירת תמונות לאתרי תדמית, גרפיקה לדפי נחיתה, שיעצימו את הפירמה שלכם במפה הדיגיטלית.

כתיבת תוכן למשרדי עורכי דין

יצירת גרפיקה לניירת משרדית לעו"ד

כל הניירת המשרדית ברמה הגבוהה ביותר במינימום זמן.

שייוק דיגיטלי לעורכי דין

יצירת גרפיקה לקידום ממומן​ של אתרים ורשתות חברתיות לעו"ד

יצירת גרפיקה לקידום אתרים לעורכי דין, הקמת תמונות לקמפיינים ממומנים ב-Google ads, וסרטונים לקמפיינים ברשתות החברתיות.

מיתוג לעורכי דין

עיצוב גרפי לפי דרישה

מיתוג עורכי דין מקיף, התאמת חוויית המשתמש ויצירת עיצובים אקסקלוסיביים ומדויקים.

יצירת גרפיקה למאמרים לקידום אורגני​

הקמת תמונות לבלוגים, ייצור גרפיקה למאמרי SEO מקורים עבור האתר ועבור אתרי ממליצים.

בניית אתרים לעורכי דין

עיצובים לפרינט

לקחת את כיצובי הפרינט שלכם צעד אחד קדימה. אנחנו נדאג להכול משלב העיצוב ועד לשלב שהכול במשרד שלכם.

חבילת המיתוג

היום יש כמעט 100 אלף עורכי דין בשוק, אתם חייבים לבלוט ולהיות זכירים כדי להגיע ללקוחות חדשים! אנחנו כאן בשביל לגרום לזה לקרות, והצעד הראשון בדרך הזאת הוא יצירת מיתוג ללא תחרות.

אז איך מתחילים תהליך מיתוג? אצלנו בדיגיטלו, קודם כל נלמד אותכם בעזרת שאלון היכרות ושיחה עם מומחה לשיווק – מי אתם, מה אתם אוהבים, מה פחות אהבתם, איזה גרפיקות ראיתם וקרצו לכם, מה המסרים שתרצו להעביר, מי קהל היעד, מה תחום ההתמחות ועוד…
אחרי עבודת המחקר, נשחיז מכחולים (טוב… אנחנו עובדים באילוסטרייטור ופוטושופ אבל הבנתם את הרעיון) ונתחיל ליצור עבורכם לוגו. לאחר אישור הלוגו, נמשיך לעיצוב כרטיס ביקור, חותמת למייל, ניירת משרדית, קאבר לרשתות החברתיות (פייסבוק+לינקדאין) ולבסוף תקבלו גם את תיק המותג (קודי צבע, פונטים ורקעים). חבילת המיתוג שלנו עכשיו במחיר מבצע בעקבות המצב, תוכלו להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

יצאנו במבצע בעקבות המצב.
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מיוחדת!

ימים
שעות
דקות
שניות

רוצים לקבל חבילה מותאמת רק לכם?

השאירו פרטים וניפגש לקפה

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם