פרסום בפייסבוק לעורכי דין

תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק

תוכן עניינים

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים מבלים את רוב היום שלהם ברשתות החברתיות: מתעדכנים בחדשות, בטרנדים, ב”מה חדש” בחיים של החברים שלהם ושל מי שבעבר היו חברים שלהם… כן, תמיד יש מה לעשות בפייסבוק, ואם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שם, מאוד חשוב שגם אתם תהיו.

פרסום בפייסבוק מגדיל חשיפה באופן משמעותי!

פייסבוק היא מן הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר, לאנשים בין הגילאים 25 ועד ל- 50 ואפילו 60 כיום. זהו בדיוק קהל היעד של האנשים שאתם רוצים שיכירו את המותג שלכם כעורכי דין מקרוב. 

אנשים רבים מבלים את רוב זמנם ברשתות החברתיות, לכן הסיכוי גבוה שאם תהיו שם, הם יראו אתכם לפני המתחרים שלכם, וגם יבחרו לפנות אליכם.

תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק

פרסום בפייסבוק שובר קירות

עולם הפייסבוק הוא מקום שבו רוב האנשים מרגישים בטוחים בו, וכי הם יכולים להתחבר בו לכל אדם, בין אם הוא סלבריטאי או איש מקצוע מדופלם.

כאשר הלקוחו הפוטנציאליים שלכם נחשפים למסרים שלכם בפייסבוק וקוראים אודותיכם, הם מתרשמים מהמקצועיות שלכם ולומדים להכיר אתכם טוב יותר הן בתור עורכי דין והן בתור בני אדם.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאנשים להתחבר אליכם באופן עמוק יותר, להרגיש שאתם נגישים אליכם, ולפנות אליכם בפלטפורמה שלא רק נגישה להם, אלא גם גורמת להם להרגיש שאתם בני אדם, בדיוק כמוהם. התחושה הזו משרה עליהם את הביטחון כי אתם הפתרון המתאים לקושי המשפטי שלהם.

פרסום בפייסבוק מכוון לקהל יעד שלכם

פרסום בפייסבוק לעורכי דין הוא אינו אקראי, ולרוב יכוון לקהל היעד הספציפי שלכם. הקהל עצמו משתנה מאוד בהתאם לתחום הספציפי שבו אתם מתמחים כעורכי דין. לדוגמא, אותם לקוחות שפונים לעו”ד בתחום המשפחה, לרוב מאוד שונים מלקוחות שפונים לעו”ד בתחום הפלילי.

המשווק דואג להזין את כל המידע במערך הפרסום של פייסבוק באופן מסודר, בכדי להבטיח שהפרסומים יגיעו בדיוק ללקוחות שזקוקים לפרסומים שלכם. זאת הסיבה שכל כך חשוב לדעת ולהבין את כל תהליכי השיווק לעורכי דין.

פרסום בפייסבוק מסייע לשים אתכם מול העיניים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, בדיוק ברגעים שבהם הם זקוקים לכם יותר מכל: אם הם החלו לחפש עורך דין או תכנים שמעידים על הצורך בעורך דין, היו בטוחים שפייסבוק ידאג להציג בפניהם את הפוסטים והפרסומים שלכם, בהתאם להגדרות המשווק.

פרסום בפייסבוק מביא לתוצאות

פשוט לבדוק אם פרסום בפייסבוק לעורכי דין מביא לתוצאות: אנשים עושים Like, מגיבים ומשאירים פרטים? אז זה עובד.

לאחר כשלושה חודשים ועד לחצי שנה בממוצע, לרוב אתם תתחילו לקבל פניות מעולות בזכות פייסבוק. כאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים בפני התכנים הנכונים, הם מרגישים קרובים יותר אליכם ומעדיפים לפנות אליכם, על פני עורך דין פחות נגיש או אישי. 

מעוניינים לקבל שירות בנוגע לקידום משרדכם בפייסבוק? כנסו לכאן והשאירו פרטים

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם