כללי פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין

שלום, ברוכים הבאים לדיגיטלו: חברה שכל המטרה שלה היא קידום ושיווק משרדי עורכי דין בדיגיטל. ועם זאת, לעורכי דין אף פעם לא היה קל לפרסם את עצמם, לכן ודאי רבים מכם שואלים את עצמכם האם מותר וכיצד מותר לפרסם עורכי דין ופירמות עורכי דין בדיגיטל? 

למרות החשש, חשוב להבין שהיום כל בעלי העסקים שמכבדים את עצמם מיוצגים באמצעות הדיגיטל בצורה המקצועית והמרשימה ביותר. הדבר אינו פוגע בשמם הטוב או במקצוע שלהם, מסייע ליותר אנשים להכיר אותם בתור מומחים בתחומם, ולפנות אליהם בביטחון מלא. 

בכל יום מעל ל- 2 מיליון ישראלים מבקרים ברשתות החברתיות במטרה לאתר שירותים – ממש כמו שלכם! לא חבל לפספס אותם, בעקבות חשש ממשהו כמו כליי פרסום עורכי דין ?

קיימים כללי פרסום עורכי דין פשוטים ומסודרים, שנפרט במאמר הבא. הכללים נלקחו מהמסמך כללי לשכת עורכי הדין (פרסומת, תיקון), התשע"ח-2018

מה עורכי דין חופשיים לפרסם?

  • פוסטים ברשתות החברתיות
  • מאמרים באתרי תדמית ובאתרי אינטרנט
  • תמונות שלכם 
  • ראיונות, סרטונים 
  • להדגיש את תחומי ההתמחות שלכם 
  • לפרט אודות היסטוריית התעסוקה שלכם ומוסדות הלימוד בהם התמקצעתם 
  • ליידע בנושא שעות פעילות, מיקום המשרדים ולציין דרכי התקשרות
  • לפרסם המלצות מלקוחות 
  • לפרט אודות השותפים שלכם והכישורים שלהם ולרבות איכויות נוטריוניות כגון גישור ופעילות בחו"ל

איפה מותר לעורכי דין לפרסם?

  • אתרי אינטרנט 
  • רשתות חברתיות 
  • אתרים ייעודיים לעורכי דין – פורטלים ואתרים המתמקדים בתחום 
  • עיתונים ומגזינים 
  • ספרי הטלפונים ומקומונים

הלקוחות שלכם מחכים לכם בפלטפורמות הללו, וכדאי לכם לנצל אותן לטובתכם: ככל שתשקיעו בפרסום ובשיווק שלכם, כך עולים הסיכויים שיותר אנשים שמתמודדים עם קושי משפטי יגיעו אליכם, יתרשמו לטובה, וגם יפנו אליכם. 

האותיות הקטנות

כללי פרסום עורכי דין כן טומנים בחובם מעט מגבלות:

  • בעיתונות הכתובה ובספרי הטלפונים – ניתן לכתוב עד רבע עמוד על עצמכם, על המומחיות שלכם, על השירותים שאתם מציעים ואודות מקום העבודה שלכם. זאת כל עוד אין התוכן או התוכן הצמוד אליו פוגע במתחרה שלכם או במקצוע עריכת הדין בפני עצמו.
  • בסרטונים ובפרסומות – ניתן לפרסם באמת כל דבר, כל עוד התוכן מתקשר למקצוע שלכם, אינכם יוצרים הטעיות בתוכן, אינכם מזלזלים או פוגעים בעורכי דין אחרים או בזכותם לפרנסה וכמובן, אינכם פוגעים בכבוד הפרקליטות ועריכת הדין כמקצוע בפני עצמו.
  • בנושא המלצות ותוכן אישי – ניתן לפרסם תמונות עם השותפים והעובדים שלכם, את שמות לקוחותיהם ואת המלצותיהם – כל עוד וידאתם בכתב כי הם מסכימים לכך, מודעים למיקום התמונה, למשך זמן הפרסום, וכי הם יודעים כי הם יכולים לסרב לשיטת הפרסום. בנוסף, אין עליכם להתנות או להעניק שירות עריכת דין בתמורה לתמונות או להמלצות אלה.
  • לינקים, מלל או מוסיקה – מותר לכם להוסיף באתר שלכם או ברשתות החברתיות שלכם קישורים לאתרים אחרים, מלל או מוסיקה, כל עוד הם נוגעים באופן ישיר להתמחות שלכם בנושא עריכת הדין וכמובן, שאינם מכילים תוכן פוגעני כגון אלימות, פורנוגרפיה או תוכן לא חוקי. בנוסף, אין לפרסם כל סוג של תוכן באתרים המיועדים לקטינים או באתרי אינטרנט שפוגעים במקצוע עריכת הדין בפני עצמו.
  • טפסי פנייה מקוונים לייעוץ משפטי – אתם יכולים לפרסם טפסים אלו באופן חוקי, כל עוד הם עומדים בהוראות לפי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981. 

מה אסור בתכלית האיסור? 

עריכת דין הוא מקצוע מכובד מאוד, לכן כל עוד תשמרו על ההגינות של המקצוע שלכם – אתם תמצאו את עצמכם בדרך האבנים הצהובות.

ועם זאת, ישנם שני איסורים שאין לבצע בתכלית האיסור:

  • לא לשווק או לפרסם פורנוגרפיה, קטינים, פרסום שלילי, מישהו ללא ידיעתו, לא לפגוע בחוק הפרטיות, בכבוד מקצוע עריכת הדין או לפרסם באמצעות POP UPS.
  • לא לפרסם באתר הפרטי שלכם או בדפים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות, במישרין או בעקיפין, פרסומות של אחרים.
  • אסור לפרסם דברים הקשורים לתמחורטבות או בקיצור שום דבר פושי שיגרום לאנשים להחליט ליצור אתכם קשר כי אתם יותר זולים

אלו הם כללי פרסום עורך דין מלאים, וניכר לשים לב שהם לא יותר מדי נוקשים. כיום, עורכי דין יכולים לפרסם באינטרנט יחסית בחופשיות, וכדאי לנצל את המקום הזה כדי לקדם את המותג שלכם, ולגרום ליותר לקוחות להתקשר אליכם. 

אם אתם מחפשים סוכנות דיגיטל שתדאג לפרסום של משרד עורכי הדין שלכם לחצו כאן

אם זה עניין אתכם אז אולי גם יעניין אותכם
עשה ואל תעשה ביצירת לוגו למשרדי עורכי דין

שתף את המאמר הזה עם החבר'ה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

רוצה מאמר כזה?

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם