אתר עורכי דין – למה זה חשוב ואיך לעשות את זה נכון

אתר לעורכי דין

תוכן עניינים

אתר עורכי דין הוא כשמו כן הוא – אתר שמטרתו לייצג עורך דין או משרד עורכי דין בצורה מקצועית, נעימה ומזמינה, שתעודד את הלקוח לפנות דווקא אליכם.

כידוע, ישנם כ- 60,000 עורכי דין הפועלים במדינת ישראל: כולם סיימו תואר, עברו את מבחני הלשכה ובקיאים בעולם המשפט. אם כך, מה מייחד אתכם מכם? האתר המושך, הפנייה המרגשת, היחס האישי והמוניטין, שתצברו דרך הדיגיטל.

אתר לעורכי דין היא הדרך הבטוחה ביותר שלכם לייצר את המוניטין הזה. כמובן, ישנם כללי פרסום עורכי דין שתהיו חייבים לדעת וללמוד אותם כדי להצליח בקידום ושיווק בדרך הנכונה ביותר.

אתר שם אתכם על המפה האינטרנטית

תחשבו על זה, כשאתם מחפשים איש מקצוע הכי יפה לפגוש בבעל עסק שיש לו אתר יוקרתי משל עצמו, שבו הוא מספר על תחומי ההתמחות שלו, על עצמו ומבסס ביטחון בלב הלקוחות.
במקום לשלוח את הלקוחות שלכם לחפש אתכם בפורטל, שיש בו עשרות אלפיי אנשי מקצוע בדיוק כמוכם, קחו את העסק שלכם לשלב הבא ותייצגו אותו בכבוד באמצעות אתר מרשים באמת.
ללקוחות שלכם יהיה נוח למצוא אתכם ופשוט להתחבר אליכם, כך שעורך הדין הראשון שיתקשרו אליו יהיה אתם ולא אחר.

הפרויקטים שלנו

אתר הופך אתכם לאוטוריטה בתחומכם

כשאתם בוחרים להשקיע באתר, אתם בוחרים להציג את העסק שלכם לעולם בצורה היפה והמחמיאה ביותר. באתר שלכם, אתם יכולים לכלול סרטונים מתוכניות טלוויזיה, ביקורות חיוביות מלקוחות, לפרסם מאמרים מגוונים ותמונות מרשימות, שימחישו לקהל הלקוחות שלכם עד כמה אתם מקצועיים. 
אתר למשרדי עורכי דין שמעוצב היטב וכתוב היטב, יעודד את הלקוחות להעריך אתכם, לפתח כלפיכם מספיק ביטחון, כדי להחליט שהם בוחרים בכם עוד לפני שהרימו את הטלפון.

אתר מספק ללקוחות שלכם את כל מה שהם צריכים לדעת

אתר איכותי למשרד עורכי דין מכיל שפע של ידע אודותיכם, אודות השירותים שלכם בפרט והמקצוע שלכם בכלל. ככל שתתרמו ללקוחות שלכם יותר מידע שימושי, כך הם יבלו זמן רב יותר באתר שלכם, יכירו אתכם טוב יותר ויעריכו אתכם על שאתם מלמדים אותם כל כך הרבה על הנושא המשפטי שהם מתמודדים עמו כעת. בזכות זאת, ישאפו לפנות אליכם. ראו דוגמא לאתר מקצועי שבנינו לעורך דין ותבינו בדיוק על מה אנחנו מדברים.

אתר מקדם אתכם במנועי החיפוש

כשאותם לקוחות פוטנציאליים משוטטים באתר שלכם, גוגל לומד שהאתר מרשים ואיכותי, לכן הוא יקדם אותו קדימה בהליך החיפוש. בעקבות זאת, האנשים שמחפשים “עורך דין בתחום ה- X”, לדוגמא, יתקלו בכם קודם לפני שהם נתקלים ביתר חבריכם למקצוע.

בזכות זאת, אתם מקבלים יתרון משמעותי; ממש כאילו אתם ראשונים בספר הטלפונים. כאשר יש לכם אתר לעורך דין יפה ומזמין ומיקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל, הסיכויים שייפנו קודם אליכם ורק אליכם עולים פי כמה מונים.

אתר איכותי מקדם את העסק שלכם 10 צעדים קדימה. הוא מאפשר ללקוחות שלכם למצוא אתכם, ללמוד עליכם ועל המקצוע שלכם, להתרשם מכם ובזכות זאת, לפנות אליכם ראשונים. זו דרך מעולה להעלות את כמות הלקוחות שלכם משמעותית, ולגרום לטלפון להתחיל לצלצל.

רוצים לקבל הצעת מחיר על בניית אתר לחצו כאן

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם