עשה ואל תעשה – לוגו למשרדי עורכי דין

do-dont-logo2

תוכן עניינים

לשמיעה לחצו

כל עורך דין שמכבד את עצמו ידאג לתהליך מיתוג, שיסייע ללקוחות שלו לראות אותו: להיחשף למקצועיות, ליכולות ולהצלחות שלו, בכדי לבחור בו לייצג אותם.
חלק חיוני מכל תהליך מיתוג, הוא כמובן הלוגו – הסמל שלכם ושל הפירמה שלכם, שכל המטרה שלו היא להציג אתכם בכבוד ברחבי האתר והרשת.
בדומה לחוקי הפרסום הקיימים, ישנם מספר חוקי עשה ואל תעשה לעיצוב לוגו למשרדי עורכי דין, שמומלץ לשים אליהם לב.

מותר לכלול בלוגו

לוגו עורכי דין משפטי איכותי יכול לכלול את:

  • שמכם המלא
  • הכרה בהיותכם עורכי דין
  • ציון כי הינכם נוטריונים, במידה וכן
  • הכשרה כמגשר במידה ויש
  • כשירות לעסוק בעריכת דין בחו”ל במידת האפשר
  • מקום התעסוקה שלכם
  • דרכי התקשרות למשרד או אליכם באופן אישי
  • ההכשרות שלכם – כל עוד הן מגובות על ידי תעודות ומתקשרות לתחום עריכת הדין בלבד
  • גילכם
  • תחומי העיסוק שלכם – כל עוד הם מתקשרים לתחום עריכת הדין בלבד
  • האוניברסיטה או המכללה שלמדתם בהם
  • שמות השותפים המלאים שלכם – ניתן לספק את השמות כרש”י תיבות
  • המלצות – שמאומת בכתב כי הממליץ אישר את פרסום זה
  • סלוגן – חיוני שהסלוגן שלכם יכלול תוכן שניתן לאימות ולא מילות סרק או תארים שמטרתם לייפות את מהלך הפעולה שלכם

בנוסף, כתבנו מאמר מפורט שמסביר את המחשבה מאחורי עיצוב לוגו לעורן דין. מוזמנים להיכנס לקרוא עוד.

אסור לכלול בלוגו

אסור לכם לפרסם בלוגו יתרונות שלא ניתנים לאימות, מידע המתקשר לחברות אחרות של עורכי דין, פוגע במוניטין שלהם או ביכולתם להתפרנס.

אין לפרסם מבצעים או תוכן נלוז בלוגו. בנוסף, מותר לפרסם המלצות שאושרו בכתב על ידי הממליץ, כאשר הוא מודע לכך שההמצלה תתפרסם בלוגו במשך זמן מוגדר.

אם אתם רוצים לוגו כזה, או לדעת כמה הוא עולה אתם יכולים ללחוץ ישר כאן

היכן מותר לפרסם לוגו

לוגו למשרדי עורכי דין אתם יכולים לפרסם כמעט בכל מקום: באתר שלכם ברשת, ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין, בעיתונות הכתובה, בנייר המכתבים שלכם, על עטים של החברה שלכם וכל כלי שמסייע לקדם את הנראות של הפירמה שלכם בוירטואלי ובמציאותי.

היכן אסור לפרסם לוגו

כאמור, אסור לפרסם איורים על כרטיסי הביקור שלכם כלומר, אין לפרסם לוגו שהוא צעקני או איורי מדי, על כרטיסי ביקור או בעיתונות הכתובה.
חוק איסור זה אינו נאכף רבות בימינו: ניתן לשים לב כי עיקר כרטיסי הביקור של עורכי דין כן כוללים לוגו. הלוגו עצמו לרוב מושתת על מילים המאוירות בתצורה מושכת, במקום איורים של ממש, בכדי לכבד את החוק.
אלו הם כלל החוקים שמפרטים היכן וכיצד עורכי דין יכולים לפרסם לוגו כיום. ניכר לשים לב כי הדרישות של משרד המשפטים הן הגיוניות וניתן לעמוד בהן. למתעניינים, מוזמנים להיכנס למאמר שמכיל את 10 הלוגואים הטובים בעולם.
ייצור של לוגו מקצועי, יביא את הלקוחות עד לטלפון שלכם.

לוגו איכותי שהוא זכיר, מקורי ומעניין, הוא לוגו שיסייע להניע אתכם לפסגת הדיגיטל ובטווח הארוך, גם לסייע לכם ליהנות מהרבה יותר לקוחות.
זכרו, בחרו בלוגו ש”קונה” אתכם, כדי שימשוך את הלקוחות המתאימים לכם.

הלקוחות הללו זוכרים אתכם משום שהלוגו שלכם, הסלוגן שלכם, התיאורים המושכים שלכם, כולם פשוט “קנו” אותם.

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם