עשה ואל תעשה – לוגו למשרדי עורכי דין

do-dont-logo2

כל עורך דין שמכבד את עצמו ידאג לתהליך מיתוג, שיסייע ללקוחות שלו לראות אותו: להיחשף למקצועיות, ליכולות ולהצלחות שלו, בכדי לבחור בו לייצג אותם.
חלק חיוני מכל תהליך מיתוג, הוא כמובן הלוגו – הסמל שלכם ושל הפירמה שלכם, שכל המטרה שלו היא להציג אתכם בכבוד ברחבי האתר והרשת.
בדומה לחוקי הפרסום הקיימים, ישנם מספר חוקים לעיצוב לוגו, שמומלץ לשים אליהם לב.

מותר לכלול בלוגו

לוגו עורכי דין משפטי איכותי יכול לכלול את:

  • שמכם המלא
  • הכרה בהיותכם עורכי דין
  • ציון כי הינכם נוטריונים, במידה וכן
  • הכשרה כמגשר במידה ויש
  • כשירות לעסוק בעריכת דין בחו"ל במידת האפשר
  • מקום התעסוקה שלכם
  • דרכי התקשרות למשרד או אליכם באופן אישי
  • ההכשרות שלכם – כל עוד הן מגובות על ידי תעודות ומתקשרות לתחום עריכת הדין בלבד
  • גילכם
  • תחומי העיסוק שלכם – כל עוד הם מתקשרים לתחום עריכת הדין בלבד
  • האוניברסיטה או המכללה שלמדתם בהם
  • שמות השותפים המלאים שלכם – ניתן לספק את השמות כרש"י תיבות
  • המלצות – שמאומת בכתב כי הממליץ אישר את פרסום זה
  • סלוגן – חיוני שהסלוגן שלכם יכלול תוכן שניתן לאימות ולא מילות סרק או תארים שמטרתם לייפות את מהלך הפעולה שלכם

אסור לכלול בלוגו

אסור לכם לפרסם בלוגו יתרונות שלא ניתנים לאימות, מידע המתקשר לחברות אחרות של עורכי דין, פוגע במוניטין שלהם או ביכולתם להתפרנס. אין לפרסם מבצעים או תוכן נלוז בלוגו. בנוסף, מותר לפרסם המלצות שאושרו בכתב על ידי הממליץ, כאשר הוא מודע לכך שההמצלה תתפרסם בלוגו במשך זמן מוגדר.

היכן מותר לפרסם לוגו

אתם יכולים לפרסם את לוגו עורכי דין שלכם כמעט בכל מקום: באתר שלכם ברשת, ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין, בעיתונות הכתובה, בנייר המכתבים שלכם, על עטים של החברה שלכם וכל כלי שמסייע לקדם את הנראות של הפירמה שלכם בוירטואלי ובמציאותי.

היכן אסור לפרסם לוגו

כאמור, אסור לפרסם איורים על כרטיסי הביקור שלכם כלומר, אין לפרסם לוגו שהוא צעקני או איורי מדי, על כרטיסי ביקור או בעיתונות הכתובה.
חוק איסור זה אינו נאכף רבות בימינו: ניתן לשים לב כי עיקר כרטיסי הביקור של עורכי דין כן כוללים לוגו. הלוגו עצמו לרוב מושתת על מילים המאוירות בתצורה מושכת, במקום איורים של ממש, בכדי לכבד את החוק.


אלו הם כלל החוקים שמפרטים היכן וכיצד עורכי דין יכולים לפרסם לוגו כיום. ניכר לשים לב כי הדרישות של משרד המשפטים הן הגיוניות וניתן לעמוד בהן.
ייצור של לוגו מקצועי, יביא את הלקוחות עד לטלפון שלכם. לוגו איכותי שהוא זכיר, מקורי ומעניין, הוא לוגו שיסייע להניע אתכם לפסגת הדיגיטל ובטווח הארוך, גם לסייע לכם ליהנות מהרבה יותר לקוחות.
זכרו, בחרו בלוגו ש"קונה" אתכם, כדי שימשוך את הלקוחות המתאימים לכם. הלקוחות הללו זוכרים אתכם משום שהלוגו שלכם, הסלוגן שלכם, התיאורים המושכים שלכם, כולם פשוט "קנו" אותם.

שתף את המאמר הזה עם החבר'ה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

רוצה מאמר כזה?

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם