fbpx

המחשבה מאחורי עיצוב לוגו
לעורך דין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest

לוגו מהווה חלק חיוני ובלתי-נפרד מכל עסק: לוגו מייצג את התדמית שלכם, את המסר השיווקי והאישי שאתם מבקשים להעביר ללקוחות שלכם. לוגו טוב, הוא גם כזה שהלקוחות שלכם יזכרו היטב, כך שכשיתקלו בו במקום כזה או אחר – הם יחשבו עליכם כמעט מיד.

ייצור של לוגו הוא אינו עניין של מה בכך, לאו דווקא בשל תהליך העיצוב, אלא משום שיש להקדיש לאופן העיצוב הרבה מאוד מחשבה, יצירתיות וכיוון שיווקי – שלפיו אנחנו מעצבים את כל השפה של הפירמה שלכם.

לוגו שכולם יזכרו

עיצוב לוגו לעורך דין מצריך הרבה השקעה בזכירות של הלוגו עצמו: הלוגו שהלקוחות שלכם יחשבו עליו ברגע שבו הם או הקרובים אליהם זקוקים לייעוץ משפטי.

בכדי לעודד את הלקוחות שלכם לזכור את הלוגו שלכם, אנו שמים דגש על ציפ"י:

  • צבעוניות ושמחת חיים – נכון, כשחושבים אודות עיצוב לוגו לעורכי דין, האסוציאציה הראשונה רחוקה מצבע או משמחת חיים. ועם זאת, מחקרים שיווקיים מעידים כי הלוגואים הצבעוניים ביותר, אלו שמשדרים רגש וחום, הם אלו שאנשים זוכרים יותר מכל. ובעצם, בתחום שמתקשר להתמודדות עם קשיי האדם מידי יום, מדוע אין קשר בין עריכת דין ורגש? עיצוב לוגו לעורך דין לדיני משפחה, לדוגמא, תרוויח מהיכולת לעורר בפונים אליה רגש והזדהות, כבר בצפייה בלוגו. זה בדיוק מה שאנחנו עושים.
  • ידע – הניסיון והידע הנרחב שלנו בתחום המשפט, מסייעים לנו לייצר לוגו שמשלב בין החזון, השירות והרגש שאתם מבקשים להעביר לקהל לקוחותיכם.
  • פשטות – ולפעמים דווקא הפשוט ביותר, הוא הזכיר ביותר. כאשר אתם רוצים לשדר מקצועיות, כאשר אתם שואפים שהלקוחות יוכלו לסרוק את הלוגו שלכם ולהטמיע אותו בתודעה שלהם בקלות, לוגו פשוט היא בהחלט הדרך. כשאנחנו חושבים על לוגו פשוט, אנחנו מתמקדים בלוגו המבוסס על צבע אחיד, שמשדר מסר אחד חזק ויציב – אתם מהווים את הפתרון לסוגיה המשפטית של הלקוח.
  • יצירתיות – האהבה לתחום עיצוב לוגו לעורך דין ובכלל, לעיצוב עולם הדיגיטל באמצעות אומנות ותוכן.

לוגו שונה

עיצוב לוגו לעורך דין הוא מונח כללי, המתייחס לעיצוב עבור כל עורך דין שקיים בארץ. מתוך כ- 60,000 עורכי דין במדינה קטנה אחת, מהו הייחוד שלכם, הבידול שלכם, מה שיביא את הלקוחות לבחור דווקא בכם, על פני כל השאר?

המטרה שלנו היא שהלוגו שלכם ישקף ללקוחות את הייחודיות הזו: את החזון, את האישיות ואת המומחיות שלכם בתחום, שיבהירו להם כי עליהם לפנות אליכם.

לוגו רלוונטי

לוגו שממחיש את השירות שלכם בו-ברגע כלומר, כזה שמסביר ללקוחות מה אתם מציעים להם, עוד לפני שקראו אודותיכם מילה אחת.

העצמים, הצבעים, אפילו פונט הכיתוב, כולם יסייעו ללקוחות שלכם ללמוד אודות הפירמה שלכם, גודלה והשירותים שלה. הבנה כה עמוקה וכה מהירה, תינטע בהם ביטחון להמשיך ולחקור אודותיכם.

לוגו מקצועי

בסופו של יום אתם אנשי אשכולות, שפועלים בתחום מקצועי ומכובד מאוד. מסיבה זו, עיצוב לוגו לעורך דין מצריך הרבה מאוד מחשבה על הטמעת ערכי המקצועיות, הכוח, העוצמה והביטחון.

כשהלקוחות שלכם יקבלו את כל המסרים החזקים הללו כשהם פוגשים בלוגו שלכם, הם ירצו לגלות עוד אודותיכם ובזכות זאת, ילמדו כי אתם אכן הפתרון לסוגייה המשפטית שלהם.

אנחנו כאן ב- Digitalaw יודעים חשיבות העיצוב מהי ומעצבים לוגואים יוצאי דופן עבור עורכי דין ופירמות עורכי דין.

התרשמתם? אנחנו נשמח שתפנו אלינו ממש כאן.

רוצה מאמר כזה?

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

שתף את המאמר הזה עם החבר'ה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin