קידום עורכי דין בדיגיטל ובכלל – טיפים מנצחים

קידום עורכי דין בדיגיטל ובכלל – טיפים מנצחים

תוכן עניינים


לשמיעת הכתבה לחצו

טיפ מעולם העיצוב – נופר בבייב, ממתגת ומבדלת עסקית

קידום עורכי דין תלוי מאוד ביכולת שלכם למשוך את עין הקהל שלכם. הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות מיתוג נכון. כן, לוגו וכרטיסי ביקור מהווים חלק בלתי-נפרד וחיוני מתהליך המיתוג: הם מסייעים ללקוחות שלכם לזכור אתכם, להתרשם מכם לטובה ולבחור דווקא בכם. ועם זאת, כאשר “מדברים מיתוג”, מדברים על הרבה יותר מלוגו בלבד. קידום עורכי דין בדיגיטל ובכלל מצריך מיתוג נכון של החברה.

טיפים מנצחים לקידום עורכי דין בדיגיטל ובכלל

מיתוג מתייחס ליצירה של בידול כלומר, תהליך שיסייע להציג את העסק שלכם בצורה שונה מיתר המתחרים שלכם, כך שאתם תמשכו יותר תשומת לב, תהוו מוקד הזדהות טבעי יותר ותיבחרו על ידי הלקוחות.

בידול איכותי, הוא כזה שמתמקד בשילוב ספציפי של צבעים בעיצובים של המותג שלכם, ביצירה של שפה אינדיבידואלית, שבאמצעותה אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם. כל פיסת מידע שלכם, מוטבעת בהבטחות שלכם, במסרים שלכם, בחזון שלכם.

ככל שתשמרו על קו יציב יותר של תקשורת, כך תיטעו בלקוחות שלכם את הרושם, האמון והביטחון לבחור בכם.

טיפ מעולם התוכן – עדן יצחק, כותבת תוכן מקצועית

קידום עורכי דין בדיגיטל ובכלל, חייב להכיל תוכן איכותי. התוכן הוא המלך, זאת כולם יודעים: התוכן מעביר ללקוחות שלכם מידע חיוני כגון מי אתם, מהם השירותים שאתם מציעים, מהן ההתמחויות שלכם, להגדיר את הניסיון שלכם, לתרום להם מידע אינפורמטיבי ועוד. קידום עורכי דין תלוי באיכות שבה אתם תייצרו את התוכן הזה; ככל שיהיה נגיש יותר ללקוחות שלכם, כך הם ירצו לפנות דווקא אליכם, על פני יתר המתחרים ברשת.

הכוונה ב”הנגשת התוכן”, מתייחסת למספר שלבים:

  • הנגשה פיזית – פרסום תכנים באתר תדמית וברשתות החברתיות על בסיס קבוע.
  • הנגשה אינטלקטואלית – התאימו את רמת השפה ואת השיח, לקהלי היעד שלכם.
  • הנגשה מושקעת – הקפידו על דקדוק, על אוצר-מילים רחב ונסו לחשוב על סיפורים ודרכים יצירתיות, להעביר את המידע שלכם בתצורה קולחת.

זכרו, התוכן שימשוך את הלקוחות שלכם יותר מכל, הוא התוכן שמכוון בדיוק אליהם.  

טיפ מעולם פיתוח האתרים – רעות ווינר, מתכנתת ומפתחת אתרים

כל עסק שמכבד את עצמו זקוק לאתר: אתר שיספר ללקוחות שלו מיהו, למה לבחור דווקא בו, מה הוא מציע, מהי הגישה שלו וכיצד הוא טוב יותר ממתחריו.

אתר תדמיתי, הוא אתר שמספר ללקוחות שלכם את כל הטוב הזה ועוד. בכדי שתיהנו מאתר איכותי ומזמין, כדאי לכם לדאוג לאתר שהוא רספונסיבי כלומר, שהוא מותאם לשימוש בפלאפון החכם ובכל דפדפן אינטרנטי. רוב האנשים שמחפשים שירותים, בדרך-כלל עושים זאת בדרכים, באמצעות הפלאפון שלהם. כשהאתר שלכם אינו מותאם, אתם מפספסים אותם.

קידום עורכי דין בדיגיטל ובכלל, מחייב אתר מותאם המעניק ללקוחות שלכם את הנוחות ואת הנגישות להיחשף אליכם ולגלות את כל היתרונות שלכם, מכל מקום בעולם.

אחד האתרים המועדפים עלינו הוא אתר שבנינו לעורך דין מאור אביקסיס שמראה בצורה מאוד ברורה כמה חשוב להשתמש בפיתוח אתרים מקצועי ונכון עם איפיון תואם למותג.

טיפ מעולם הצילום – איילת רוטמן

צילומי תדמית וסרטוני תדמית, הם הדובדבנים של הקצפת שהיא קידום עורכי דין. עורכי דין במיוחד, זקוקים לצילומים מרשימים ומקצועיים, שימחישו בפני הלקוחות שלכם את הביטחון ואת הכוח המשפטי שלכם ממבט ראשון.

קידום עורכי דין בדיגיטל ובכלל - טיפים לצילום נכון

אני מתמחה בשילוב של צילום, מקצועיות ורגש, משום שאני מאמינה שאלו התכונות המהותיות ביותר בכל תמונה. הצילומים האותנטיים והעוצמתיים ביותר, הם גם המקדמים ביותר.

טיפ מעולם השיווק – עומרי נאור, מומחה בשיווק דיגיטלי

קידום עורכי דין הוא תמונה בלבד, עד שמשלבים אותו יחד עם השיווק הדיגיטלי. גם אם יש בידכם את האתר המושקע ביותר ואת הדפים העסקיים הממותגים ביותר, כל עוד לא תנהלו משפכים שיווקיים נכונים – אף אחד מהלקוחות שלכם לא יוכל לראות אותם.

שיווק דיגיטלי, אורגני או ממומן, שניהם מעצימים באופן משמעותי את הנוכחות שלכם ברשת: הלקוחות שלכם יוכלו למצוא אתכם ראשונים במנועי החיפושים, לאתר אתכם בקלות ברשתות החברתיות ולראות אתכם בין הפרסומים שלהם.

שיווק ממומן פועל לפי מודל כלכלי יותר. לעומת זאת, שיווק אורגני פועל על שיטתיות, לכן הטיפ הטוב ביותר שאני יכול לתת לכם – הוא שתפרסמו את התכנים שלכם בצורה עקבית, כך שהרשת תיתן לכם עדיפות פרסום.

עקביות תעודד את מנועי החיפוש והרשתות החברתיות לפרסם דווקא אתכם, משום שהם ישימו לב כי אתם פעילים ומשקיעים בתוכן שלכם.

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם