שיווק לעורכי דין

שיווק עורכי דין

תוכן עניינים

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות.

משווק איכותי דואג לקחת מכם את כל המידע אודות החברה שלכם והמקצוע שלכם, בכדי לייצר קמפיינים מרשימים שתופסים את עין הלקוחות שלכם או קהל היעד. הוא עושה זאת, על ידי ביסוס אסטרטגיית שיווק לעורכי דין.

חלק גדול מתפקידו של משווק היא לאפיין את קהל היעד שלכם

קהל היעד שלכם הם הלקוחות שהסיכויים שהם יבחרו לפנות אליכם הם מאוד גבוהים. משווק מסייע  לאפיין אותו כיאות באמצעות השאלות המתאימות, מחקר מתחרים וניתוח מידע וסטטיסטיקות שונות. כשקהל היעד הפופולרי ביותר שלכם יאותר, המשווק יוכל לייצר בקלות תכנים רלוונטיים, שיעודדו אותם לפתח כלפיכם ביטחון ולבחור להתקשר אליכם.

איפיון קהל היעד בשיווק לעורכי דין

המשווק נעזר בכלים רבים בכדי להכיר את האנשים השונים שפונים לכל בית עסק: כל הקלקה, כל אתר, קבלה ואפילו כל מה שהלקוחות שלנו אומרים מתועד. המידע מספר לו אודות הלקוחות שלכם, ומסייע לו להגדיר אותם: גילם, מינם, השמות המלאים שלהם, תאריך הלידה שלהם, מי החברים שלהם, מה הם אוהבים לרכוש באינטרנט ועוד-ועוד. 

המידע הזה שווה לזהב!

בזכותו, המשווק מעביר לגרפיקאים ולכותבי התוכן קו שיווקי חד וברור, שמאפשר להם לייצר עבורכם תכנים ייחודיים, המותאמים לקהל היעד שלכם: תכנים שייגעו בלב הלקוחות, תכנים שיעודדו אותם לפנות ולבחור בכם בלב שלם, עוד לפני שהרימו את הטלפון.

אסטרטגיה שיווקית מורכבת משלושה אספקטים עיקריים

  • תכנון – יצירה של תכנים, תמונות וסרטונים, שיפורסמו באתר שלכם, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות על ידי המשווק. 
    לאחר שאתם מספקים את המידע המעמיק ביותר על העסק שלכם, המשווק דואג להציג בפניכם תכנים איכותיים, שפונים לקהל היעד שלכם ונוטעים בהם ביטחון לבחור בכם לפתור את הקושי המשפטי שלהם.
  • ביצוע – לאחר שאתם מאשרים שהתכנים לטעמכם, המשווק מקפיד להכין ולתזמן את התכנים הללו על בסיס קבוע. ככל שהתדירות היא גבוהה ויציבה יותר, כך עולים סיכויי החשיפה שלכם, ויותר לקוחות זוכים להכיר את המותג שלכם.
  • אופטימיזציה – אופטימיזציה היא הדרך של המשווק להפיק לקחים מכל קמפיין שיווק לעורכי דין שפורסם ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש. לאחר כחודשיים-שלושה, הוא עוקב אחר מספר הפניות שהקמפיין יצר לכם ועל ידי כך, בוחן עד כמה איכותי הוא היה: מה יש לשמר, ומה כדאי לשפר.
שיווק לעורכי דין

קמפיין שהצליח הוא קמפיין שהגשים את המטרה שלו:

יצר יותר חשיפה למותג שלכם או הביא ליותר פניות. קמפיינים שאתם רואים שהצליחו לממש את המטרה שלכם עשו זאת מסיבה. תפקידו של המשווק הוא לאפיין את הסיבה הזו ולייצר קמפיינים נוספים, המסתמכים על אותו כיוון שיווקי. תוכלו לקרוא עוד על הקמפיינים של גוגל ולנסות לחקור את הנושא.

ככל שהקמפיין יהיה מותאם יותר לקהל היעד שלכם ויבוסס על הצלחות בעבר, כך עולים הסיכויים כי הוא יגדיל את החשיפה שלכם, ויביא לפניות של אנשים שכבר יודעים כי אתם הפתרון לקושי המשפטי שלהם.

לעוד פרטים על שיווק ופרסום לעורכי דין- לחצו כאן

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם