בניית אתר לעורכי דין

מיתוג אתרים למשרדי עורכי דין

תוכן עניינים

בניית אתר לעורכי דין היא חיונית בכדי להביא עוד לקוחות אל המשרד שלכם. כשהלקוחות מחפשים אתכם ברשת, אם אין לכם אתם הם פשוט לא ימצאו אתכם. במקרה הטוב, הם ייכנסו לאיזה פורטל שיש בו אלפיי עורכי דין, והסיכויים שייתקלו דווקא בכם הם קלושים יותר.

בניית אתר לעורכי דין היא דרך מצוינת לשים אתכם על המפה הדיגיטלית: תוך שלושה חודשים בלבד, כל אדם שמחפש עורך דין מתחומכם, יוכל למצוא אתכם בקלות ברשת בלחיצת כפתור. 

באתר שלכם, הוא יוכל לקרוא אודותיכם, אודות תחומי ההתמחות שלכם והמקצועיות שלכם. כל המידע הזה מעודד אותו לרכוש כלפיכם ביטחון, ומחזק את האמונה שלהם שאתם תוכלו לפתור את הקושי המשפטי שלהם. בקישור הבא תוכלו לראות כמה מהאתרים המועדפים שעשינו לעורכי דין ולהתרשם איך זה צריך להראות.

מהלך בניית אתר לעורכי דין

גרפיקה וחוויית משתמש

הגרפיקה והעיצוב הם השלבים הראשונים בתהליך הבנייה של האתר: המעצבים שלנו קובעים את הטון של האתר ואת הזרימה שלו, משקיעים מחשבה רבה על נוחות השימוש עבור הלקוח, ודואגים שהאתר עדיין ישמור על מהירות גבוהה למרות העיצוב המרשים.

אתם מאשרים את העיצוב הסופי. המטרה שלו היא לשקף את האישיות שלכם, כך שכשהלקוח ייכנס לאתר הוא כבר יוכל להרגיש איזה סוג של עורכי דין אתם, מה אתם מספקים ולמה כדאי להם להעדיף אתכם על פני כל האחרים. 

תוכן

תוכן איכותי הוא הדבר הכי חשוב בכל תהליך בניית אתר לעורכי דין. הוא ממחיש את האישיות שלכם, תוך דגש על הערכים והתכונות שהופכים אתכם לעורכי דין דגולים – מבהירים ללקוחות שהם מגיעים לאתר של עורך הדין הטוב ביותר עבורם. 

יצירת תוכן בבניית אתר לעורכי דין

אתם מאשרים את התוכן הסופי. המטרה היא שישקף מקצועיות, רוגע, חום ותשומת לב לפרטים, יחד עם הפאנץ’ האישי והמיוחד שלכם. 

בניית האתר

האתרים בחברה שלנו נבנים על פלטפורמת WordPress, שמייצרת אתרים יפהפיים שמותאמים לשיווק ברשת.

תהליך הבנייה עורך כשבועיים בממוצע.

תיקונים, עריכה וסגירת פינות אחרונות

רוב הפעמים, אתם תמצאו את עצמכם רוצים לערוך שינויים בגרפיקה, בעיצוב ו/או במבנה של האתר. כדאי לכם להשקיע הרבה מחשבה בכל תיקון, שכן מדובר באתר שייצג אתכם שנים רבות, לכן כמה שיהיה איכותי ומרשים יותר – כך עולים הסיכויים שהלקוחות יפנו אליכם. 

אל תוותרו, עד שאתם מרגישים שאהבתם כל חלק וחלק מהאתר שלכם.

השקת האתר ופתיחת תהליך השיווק

תמיד אומרים שכשדלת אחת נסגרת, נפתח חלון. במקרה הזה נפתח חלון מאוד גדול, שרק ילך ויתרחב ככל שהאתר יקבל יותר צפיות ופניות.

את האתר שלכם ניתן לשווק בשתי דרכים עיקריות:

  • אורגנית – כתיבת תכנים אינפורמטיביים מתחומכם, שיעזרו ללקוחות להכיר אתכם ואת תחומי ההתמחות שלכם יותר, להעריך את הידע והניסיון שלכם יותר ולהעריך אתכם, על שאתם מספקים להם כל כך הרבה מידע על נושא משפטי שהם מתמודדים עמו כעת. 
  • ממומנת – פרסומים של האתר במנוע החיפוש של גוגל וברשת המדיה של גוגל, הכוללת מאות אלפיי אתרים שבהם פרסומת של האתר שלכם תופיע.

שתי הדרכים יעילות מאוד, אך בעוד שהדרך הממומנת עורכת מספר חודשים, הדרך האורגנית עורכת שנה ויותר. מומלץ לבצע את שתיהן במקביל, משום שהדרך האורגנית אמנם מביאה לתוצאות לאט יותר, אך כשהיא עושה זאת היא דואגת לספק אותן על בסיס קבוע יותר מהשיטה הממומנת.

לשיתוף מהיר לחצו כאן

עו"ד מעוניין לקבל שיחת ייעוץ על מיתוג, שיווק דיגיטלי או פרסום המשרד שלך? השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי לעורכי דין באינטרנט
שיווק עורכי דין

שיווק עורכי דין באינטרנט

אנחנו בטח לא מחדשים לך שהיצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. הנגזרת מכך היא שלא מעט עורכי דין מוצאים עצמם מתעסקים בפעילות קידום העסק והפעילות

קרא עוד »
פרסום עורכי דין דיגיטלו
פרסום עורכי דין

פרסום עורכי דין – דיגיטלו

עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.  כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים

קרא עוד »
תמונה של פרסום לעורכי דין בפייסבוק
פרסום עורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין מסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לפגוש אתכם ברשת החברתית שהם אוהבים. האמת היא שהמילה “אוהבים” היא מילה חלשה, שכן כיום רוב האנשים

קרא עוד »
שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות. משווק איכותי דואג לקחת מכם

קרא עוד »

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם