אתרי האינטרנט השתלטו על חיינו בערך מראשית המאה ה- 21: כיום כולנו מבלים את ימינו בגלישה אחר אתרים שונים: רשתות חברתיות, אתרים המציעים שירותים ומכר של פריטים, אתרים המכילים מידע, אתרים שמניבים לנו מוזיקה ובידור ועוד.
אחד השינויים הבולטים שהמהפכה האינטרנטית יצרה, הוא הפחת בחיפוש אחר אנשי עסקים ונותני שירות על ידי המלצות או חיפוש אחריהם במקומונים. החיפוש אחר נותני השירות ברשת, הוא בעל יתרונות מגוונים:
- אנחנו יכולים לקרוא אודות השירות באופן מפורט, ללמוד אודותיו ואודות מספר רב של נותני שירות שמספקים אותו.
- אנחנו מפתחים יותר אמון וביטחון, כלפי נותן השירות שמציג בפנינו את האתר המרשים, המהיר והאינפורמטיבי ביותר.
- אנחנו יכולים להמליץ עליו בקלות ולהתייעץ עם אנשים אחרים אודותיו, על ידי שליחת הקישור של האתר שלו בין-רגע.
באותו האופן, הלקוחות שלכם מחפשים אחריכם: אחר השירות שלכם בתור פירמת עורכי דין.
בניית אתרים לעורכי דין מסייעת לענות על הצורך של הלקוחות שלכם – לספק לכם פלטפורמה שבאמצעותה תוכלו לספר להם אודותיכם ולנטוע בהם את הביטחון – שיביא לפניות.
כמו כן, חייבת להיום התאמה בין האפיון של כלל המוצרים ולכן חשוב גם להבין את החשיבה מאחורי עיצוב לוגו לעורך דין.
אתרי תדמית
המטרה העיקרית של בניית אתרים לעורכי דין היא לשדר ללקוחות שלכם כי הפירמה שלכם היא המקצועית, המבוססת והחזקה ביותר בשוק עריכת הדין.
בכדי לשדר את התדמית שלכם במלואה, תדאגו לייצר תוכן איכותי ושיווקי, שיעביר את המסרים הנכונים בתצורה המתאימה.
מעבר לתוכן אודותיכם, קיים תוכן רב שכל המטרה שלו – היא להסביר ללקוחות שלכם אודות השירותים שלכם ואודות היכולת שלהם לפתור את הסוגייה המשפטית שלהם. תנסו את זה!
את התוכן המופלא, משלים העיצוב החם והמקצועי, שממחיש את התדמית שאתם רוצים לשדר לקהל הלקוחות שלכם.
העיצוב הנכון, שמשדר את השפה העסקית שלכם, שמותאם לחוויה של הקהל שלכם ומעודד אותם להמשיך ולקרוא אודותיכם, הוא זה שיניע אליכם כמה שיותר פניות.
אתרים נוחים
בניית אתרים לעורכי דין כוללת הסתכלות על חוויית הגלישה של הקהל שלכם: הלקוח הפוטנציאלי אמור לנוע מקטגוריה לקטגוריה בבטחה וללא מחשבה, להתמצא בהיררכיה של האתר וללמוד אודות האתר בצורה אורגנית.
אתרים שאינם נוחים, בהם התכנים אינם מסודרים או שהקטגוריות אינן מסודרות, הם אתרים שהלקוחות יינטשו מהר. מה גם שמנועי החיפוש ישימו לב לכך. ככל שאנשים מבלים יותר זמן באתר שלכם, כך הוא מקודם יותר במנועי החיפוש ולהיפך.
אם אתם שואפים להופיע בעמוד הראשון של גוגל, דגש על חוויית הגלישה עצמה הוא צעד בכיוון הנכון.
חלק מתהליך בניית אתרים לעורכי דין בחברתנו כולל אפיון של העדפות הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, כך שנוכל לפתח אתר שפשוט כיף לתפעל. לדוגמא, באתר של עורך דין רן פנחס חשבנו איך נעשה אותו צורה הכי נוחה וידידותית למשתמש.
אתרים מהירים
בעולם המערבי, לאף אחד אין זמן לבזבז על אתרים איטיים או שרתים שלא עובדים.
אם אתם באמת רוצים שהלקוחות שלכם יגלשו באתר שלכם לאורך זמן וגם ישובו עליו, יש להקפיד כי תהליך בניית אתרים לעורכי דין ישים דגש, על פיתוח אתרים שהם מהירים מאוד: שהטעינה של כל דף תהיה קלילה וכי הגלילה תהיה רציפה ואיכותית.
האתרים המהירים ביותר, הם האתרים שבהם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם יהיה נוח לגלוש. אלו הם גם האתרים שהם יאהבו יותר בתחום המשפט ובזכות זאת, גם יבחרו לפנות לבעליהם בעת התעוררות של צורך משפטי.
אתרים מותאמים
כאשר הלקוחות שלכם גולשים ברשת, פעמים רבות הם עושים זאת מהפלאפון שלהם או מהטאבלט. כיום, להרבה אנשים כלל אין מחשב. בעקבות זאת, חשוב לדאוג שהאתר שלכם יהיה מותאם לכל מכשיר חכם ולכל דפדפן קיים וגם יהיה מקודם בצורה נכונה.
תשתדלו למצוא כמה שיותר מדרכים וטיפים במידה ולא לקחתם איש מקצוע שיקדם לכם את האתר. אתרים מותאמים אף נהנים מדירוג גבוה יותר על ידי מנועי החיפוש ובזכות זאת, משווקים בהם יותר.
בניית אתרים לעורכי דין ברחבי הרשת הדיגיטלית, היא המומחיות שלנו כאן בחברת Digitalaw. אנחנו נדאג לבסס אתר נוח ומקצועי, שיעביר ללקוחות שלכם את המסרים שיעודדו אותם לראות בכם, כעורכי הדין הנכונים למשימה.
התרשמתם? אנחנו נשמח שתפנו אלינו ממש כאן.