שיווק לעורכי דין

שיווק עורכי דין

שיווק לעורכי דין מסייע לעורכי דין רבים לשים את עצמם על המפה הדיגיטלית, ולסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים להכיר אותם בקלות.

משווק איכותי דואג לקחת מכם את כל המידע אודות החברה שלכם והמקצוע שלכם, בכדי לייצר קמפיינים מרשימים שתופסים את עין הלקוחות שלכם או קהל היעד. הוא עושה זאת, על ידי ביסוס אסטרטגיית שיווק לעורכי דין.

חלק גדול מתפקידו של משווק היא לאפיין את קהל היעד שלכם

קהל היעד שלכם הם הלקוחות שהסיכויים שהם יבחרו לפנות אליכם הם מאוד גבוהים. משווק מסייע  לאפיין אותו כיאות באמצעות השאלות המתאימות, מחקר מתחרים וניתוח מידע וסטטיסטיקות שונות. כשקהל היעד הפופולרי ביותר שלכם יאותר, המשווק יוכל לייצר בקלות תכנים רלוונטיים, שיעודדו אותם לפתח כלפיכם ביטחון ולבחור להתקשר אליכם.

המשווק נעזר בכלים רבים בכדי להכיר את האנשים השונים שפונים לכל בית עסק: כל הקלקה, כל אתר, קבלה ואפילו כל מה שהלקוחות שלנו אומרים מתועד. המידע מספר לו אודות הלקוחות שלכם, ומסייע לו להגדיר אותם: גילם, מינם, השמות המלאים שלהם, תאריך הלידה שלהם, מי החברים שלהם, מה הם אוהבים לרכוש באינטרנט ועוד-ועוד. 

המידע הזה שווה לזהב! 

בזכותו, המשווק מעביר לגרפיקאים ולכותבי התוכן קו שיווקי חד וברור, שמאפשר להם לייצר עבורכם תכנים ייחודיים, המותאמים לקהל היעד שלכם: תכנים שייגעו בלב הלקוחות, תכנים שיעודדו אותם לפנות ולבחור בכם בלב שלם, עוד לפני שהרימו את הטלפון.

אסטרטגיה שיווקית מורכבת משלושה אספקטים עיקריים

  • תכנון – יצירה של תכנים, תמונות וסרטונים, שיפורסמו באתר שלכם, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות על ידי המשווק. 
    לאחר שאתם מספקים את המידע המעמיק ביותר על העסק שלכם, המשווק דואג להציג בפניכם תכנים איכותיים, שפונים לקהל היעד שלכם ונוטעים בהם ביטחון לבחור בכם לפתור את הקושי המשפטי שלהם.
  • ביצוע – לאחר שאתם מאשרים שהתכנים לטעמכם, המשווק מקפיד להכין ולתזמן את התכנים הללו על בסיס קבוע. ככל שהתדירות היא גבוהה ויציבה יותר, כך עולים סיכויי החשיפה שלכם, ויותר לקוחות זוכים להכיר את המותג שלכם.
  • אופטימיזציה – אופטימיזציה היא הדרך של המשווק להפיק לקחים מכל קמפיין שיווק לעורכי דין שפורסם ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש. לאחר כחודשיים-שלושה, הוא עוקב אחר מספר הפניות שהקמפיין יצר לכם ועל ידי כך, בוחן עד כמה איכותי הוא היה: מה יש לשמר, ומה כדאי לשפר.

קמפיין שהצליח הוא קמפיין שהגשים את המטרה שלו:

יצר יותר חשיפה למותג שלכם או הביא ליותר פניות. קמפיינים שאתם רואים שהצליחו לממש את המטרה שלכם עשו זאת מסיבה. תפקידו של המשווק הוא לאפיין את הסיבה הזו ולייצר קמפיינים נוספים, המסתמכים על אותו כיוון שיווקי.

ככל שהקמפיין יהיה מותאם יותר לקהל היעד שלכם ויבוסס על הצלחות בעבר, כך עולים הסיכויים כי הוא יגדיל את החשיפה שלכם, ויביא לפניות של אנשים שכבר יודעים כי אתם הפתרון לקושי המשפטי שלהם.

לעוד פרטים על שיווק ופרסום לעורכי דין- לחצו כאן

שתף את המאמר הזה עם החבר'ה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

רוצה מאמר כזה?

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

מעוניינים בשירותים שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם