עורכי דין, הגיע הזמן שתיקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.
כשתשקיעו, פרסום לעורכי דין יעזור להרבה יותר לקוחות להכיר אתכם, ובזכות זאת אתם נהנים מלקוחות נוספים ומהרבה יותר כסף.
איך אתם יכולים לעשות את זה?
- שיווק – אורגני וממומן
- אתר – חדשני, מעוצב וכתוב היטב
- סרטוני וידאו וצילומי סטילס מרשימים
- הופיעו בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות
אנחנו יכולים לספק לכם את כל הטוב הזה ויותר.
שיווק – אורגני וממומן הינו כלי עיקרי לצורך פרסום עורכי דין
שיווק לעורכי דין זה בגדר חובה היום. היא הדרך המהירה ביותר להעלות את המודעות של העסק שלכם ברשת.
שיווק מתחלק לשני סוגים עיקריים:
- קידום אורגני – פרסום לעורכי דין שבמהלכו אתם לא משלמים למנועי החיפוש או לרשתות החברתיות (Facebook, LinkedIn…), אלא דואגים לפנות אל הלקוחות שלכם בצורה אורגנית ולא באמצעות פרסומות.
אתם יכולים לעשות זאת באמצעות כתיבת פוסטים ברשתות החברתיות, פרסום של סרטונים ותמונות, וכתיבת תכנים לאתר שלכם, שיעודדו את הלקוחות שלכם להיכנס, לקרוא ולהכיר אתכם.
- קידום ממומן – פרסום לעורכי דין שכולל כתיבה של תכנים לאתרים חיצוניים וייצור קמפיינים ברשתות החברתיות, שעולים כסף. בעקבות זאת, המסרים מגיעים לקהל גדול יותר של לקוחות, בהתאם למשתנים מגוונים שהמשווק הדיגיטלי שלנו עומרי נאור מגדיר.
השאיפה היא תמיד שתשלמו כמה שפחות, בכדי לקבל כמה שיותר, ולאחר חודשיים-שלושה ניתן לראות שהרבה יותר אנשים מכירים את המותג שלכם ורוצים לשכור את השירותים שלכם, ולא של המתחרים שלכם.
אתר הוא כלי חזק לפרסום עורכי דין – חדשני, מעוצב וכתוב היטב
אתר הוא מן המשתנים החשובים ביותר בעולם הדיגיטל. כשיש לכם אתר, הלקוחות שלכם לא צריכים לחפש אתכם בפורטל שבו יש עוד אלפים של בעלי מקצוע כמוכם. הם זוכים להכיר אתכם ורק אתכם: לקרוא אודותיכם ואודות תחומי ההתמחות שלכם, לצפות בסרטונים אודותיכם ולהתוודע לתהליך העבודה שלכם. בזכות זאת, הלקוחות רוחשים כלפיכם הרבה ביטחון ואמונה כי תוכלו לספק להם את הפתרון המשפטי הטוב ביותר.
ועם זאת, לא כל אתר יספק את האפקט הזה באופן מיידי. בכדי לעשות זאת נכון, חשוב לכם להקפיד על הכללים הבאים:
- אתר מעוצב ומותאם לחוויית משתמש: העיצוב “מדבר” אל הלקוחות שלכם ועוזר להם ללמוד אתכם, לכן כדאי שיהיה כמה שיותר מזמין, ושישדר כמה שיותר מקצועיות, חום וניסיון.
- אתר מהיר ורספונסיבי: אנשים לא יחכו שאתר ייטען, לכן חשוב שינוע מעמוד לעמוד כמה שיותר מהר. בנוסף, חשוב שיהיה אפשר לראות את האתר שלכם גם בסמארטפונים, שכן הרבה מאוד אנשים מחפשים אנשי מקצוע דרך הפלאפונים, וחבל שיפספסו אתכם.
- אתר שכתוב היטב: תוכן הוא מלך, ובמקרה של אתר כל מילה צריכה להיות בסלע: כל דף מספר קצת יותר עליכם, על מי אתם בתור בני אדם, וכמה טובים אתם בתור עורכי דין. תוכן שישקף את המומחיות שלכם, הוא התוכן שיגרום ללקוחות לפנות אליכם. כאן תוכלו למצוא קצת טיפים מהמעצבת מספר אחת שלנו.
סרטוני וידאו וצילומי סטילס מרשימים
מאוד מרשים כל לקוח לראות תמונות שלכם, של המשרד שלכם ולצפות בסרטונים שלכם מדברים ישירות אליהם. הם אפילו ירגישו מיוחדים.
כשהלקוחות זוכים לראות אתכם, הם כבר מרגישים שהם מכירים אתכם הרבה יותר טוב. החום הזה יעודד אותם לפנות אליכם.
וכמובן פרסום עורכי דין קלאסי – הופיעו בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות
בעולם עריכת הדין חשוב לעמוד בראש הכותרות, וזה בדיוק מה שעולם יחסי הציבור עושה. בואו להופיע ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות, תעשו רעש בכל מקום, כך שכל המדינה תשים לב אליכם ולמקצועיות שלכם.
פרסום לעורכי דין יסייע לכם לטפס לפסגה מהר יותר. למה אתם מחכים? תתקשרו ואנחנו נתחיל לייצר לכם לקוחות.